صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمایت جیمز گان از کریس پرت در مقابل انتقادات طرفداران

حمایت جیمز گان از کریس پرت در مقابل انتقادات طرفداران

جیمز گان کریس پرت

«جیمز گان» در شبکه‌های اجتماعی از «کریس پرت» در مقابل گروهی از هوداران حمایت کرد. بعضی از دوست‌داران «دنیای سینمایی مارول» خواستار انتخاب بازیگر دیگری برای نقش «استار لرد» شده‌اند. پرت اولین بار این نقش را در «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) به کارگردانی گان بازی کرده است و این همکاری را در قسمت دوم و سوم ادامه داده است. علت مخالفت هواداران با پرت عضویت او در «کلیسای هیلسانگ» است که به خاطر فعالیت‌های ضد-دگرباشی از سوی برخی سلبریتی‌ها محکوم شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گان در واکنش به یکی از هواداران که خواسته بود پرت را با «پاتریک ویلسون» بازیگر «آکوامن» (Aquaman) و «احضار» (The Conjuring) جایگزین کند می‌پرسد: «برای چه؟ به خاطر عقاید ساختگی و کاملاً غلط تو در مورد او؟ به خاطر حرفی که یک نفر در مورد او به تو زده و حقیقت ندارد؟ کریس پرت در نقش استار-لرد هرگز با بازیگر دیگری جایگزین نخواهد شد اما اگر زمانی چنین شود، همه ما با او خواهیم رفت.»

گان در واکنش به کاربر دیگری می‌نویسد: «من کلیسایی که در حال حاضر می‌رود را می‌شناسم. شما چطور؟ پاسخ این است که نمی‌شناسید، اما از کسی شنیده‌اید که او هم از یک نفر دیگر شنیده که به کلیسا می‌رود، پس تصمیم گرفته‌ای: «بله، بسیار خوب، این ادعای وحشتناکی که در اینترنت در مورد این سلبریتی شنیده‌ام را باور می‌کنم!»»

«الیوت پیج» چند سال قبل به ارتباط پرت با هیلسانگ معترض شده و در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود: «اگر بازیگر معروفی هستید و به تشکیلاتی تعلق دارید که از گروه خاصی از مردم متنفر است، غافلگیر نشوید اگر یک نفر فکر کند که چرا به این موضوع پرداخته نمی‌شود. ضد-دگرباشی بودن اشتباه است، سمت دیگری وجود ندارد. لطمه‌ای که وارد می‌کند شدید است. تمام.»

پرت در آن زمان گفته بود: من به کلیسایی می‌روم که درهایش را به روی همگان باز می‌کند… همه می‌توانند هر کسی را که بخواهند آزادانه و به دور از قضاوت هم‌نوعان دوست بدارند.»

پاییز دو سال قبل، پس از «بدترین کریس» هالیوود نامیده شدن پرت، گان در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود: «همین حالا از این بحث‌های بی‌معنی آگاه شدم. «کریس پرت» بهترین مرد دنیاست. ساعت‌ها عمیق‌ترین حقایق زندگی‌ام را با این مرد در میان گذاشته‌ام، همان‌گونه که او با من در میان گذاشت. خواهش می‌کنم در مورد باورهایش پیش‌داوری نکنید، سیاسی یا غیرسیاسی، برای اینکه او یک مسیحی مؤمن است.»

پرت تابستان امسال در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مارول و دیزنی به کارگردانی «تایکا وایتیتی» نقش «استار-لرد» را تکرار می‌کند. این فیلم ۸ ژوئیه اکران خواهد شد و «نگهبانان کهکشان ۳» بهار سال آینده روی پرده می‌رود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها