صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امبر هرد تیم روابط عمومی خود را اخراج کرد!

امبر هرد تیم روابط عمومی خود را اخراج کرد!

امبر هرد

«امبر هرد» تیم روابط عمومی خود را در حین برگزاری دادگاه شکایت «جانی دپ»‌ از او اخراج کرده است. «نیویورک پست» می‌نویسد بازیگر «آکوامن» (Aquaman) از انتشار گزارش‌های منفی متعدد در مورد او در طول چند هفته اخیر ناراضی است.

هرد که از این هفته در جایگاه شهود قرار می‌گیرد، پنجشنبه گذشته تیم روابط عمومی خود از مؤسسه «پریسشن استراتژیز» را اخراج کرده است. یکی از منابع نزدیک به نشریه می‌گوید: «[هرد] از تیترهای منفی خوشش نمی‌آید.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما،دپ در سال ۲۰۱۹ هرد را متهم به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» کرد و مدعی شد که او با «قربانی خشونت خانگی» خواندن خودش باعث اخراج دپ از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) شده و اعتبارش در هالیوود را زیر سؤال برده است.

در چند هفته گذشته جزئیات بسیاری از رابطه هرد و دپ فاش شد. دپ شهادت داد که هرد یا یکی از دوستانش در جشن تولد ۳۰ سالگی هرد مدفوعی روی تخت به جا گذاشته‌اند. هرد در ابتدا این اتهام را نمی‌پذیرفت اما «استارلینگ جنکینز» یکی از اعضای گروه امنیتی دپ پنجشنبه گذشته شهادت داد که هرد مسئولیت مدفوع پدیدار شده روی تخت «جانی دپ» پس از یک شب پرتنش را پذیرفته و این عمل را «یک شوخی غیرکلامی وحشتناک» خوانده است. دپ علاوه بر این شهادت داد که هرد یک بطری مشروب به سمت او پرتاب کرده و باعث بریده شدن انگشتش شده است.

به دنبال انتشار گزارش‌هایی از این دست، پتیشن قدیمی اخراج هرد از «آکوامن» به مرز ۳ میلیون امضاء نزدیک شده است. «نیویورک پست» گزارش داده است که هرد «دیوید شین» مدیر «شین کامیونیکیشنز» را به عنوان مدیر روابط عمومی جدید خود برگزیده که در زمینه مدیریت بحران تخصص دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها