صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : خداحافظی دیو باتیستا با مارول و «Guardians of the Galaxy»

خداحافظی دیو باتیستا با مارول و «Guardians of the Galaxy»

دیو باتیستا

«دیو باتیستا» می‌گوید پس از «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy 3) به «دنیای سینمایی مارول» بازنمی‌گردد.

باتیستا در چهار فیلم برای مارول نقش «درکس نابودگر» را بازی کرده و اولین بار در دو قسمت اول «نگهبانان» و سپس دو فیلم «انتقام‌جویان» این نقش را تکرار کرده است. او در فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) که در ماه ژوئیه آینده اکران خواهد شد و قسمت سوم «نگهبانان» که بهار سال ۲۰۲۳ روی پرده می‌رود با «درکس» به سینما برمی‌گردد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، با این حال، باتیستا در اینستاگرام اعلام کرده است که پس از «نگهبانان کهکشان ۳» به کارگردانی «جیمز گان» که فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده، با مارول همکاری نخواهد کرد: «هنوز نمی‌دانم چه بگویم. بسیار ناگهانی تمام شد و پیش از آنکه بتوانم تجزیه و تحلیلش کنم باید در فیلم دیگری بازی می‌کردم. پایان مسیری که زندگی‌ام را دگرگون کرد.»

گان هفته گذشته تأیید کرده بود که فیلمبرداری «نگهبانان کهکشان ۳» به پایان رسیده است. باتیستا در سال ۲۰۲۱ در مصاحبه با «کلایدر» ادعا کرد که مارول در نحوه روایت داستان شخصیت «درکس» مرتکب اشتباه شده است: «آن نقش مسیر زندگی مرا تغییر داد. همیشه نقشی ویژه برای من باقی خواهد ماند حالا که در چهار فیلم بازی کرده‌ام… واقعاً آرزو می‌کنم که ای کاش آن‌ها وقت بیشتری صرف شخصیت می‌کردند. برای اینکه به نظر من درکس داستان بیشتری برای بازگو کردن دارد. به نظر من درکس پیشینه واقعاً جذابی دارد که آن‌ها به هدرش دادند. جایی در مارول ندارد. آن‌ها برنامه خودشان را دارند و من می‌دانم که روی چه چیزی تمرکز کرده‌اند، برنامه آن‌ها این است. اما رفیق، واقعاً فکر می‌کنم که آن‌ها درکس را به هدر دادند. داستان پیشینه او عالی است.»

باتیستا سال گذشته در «ارتش مردگان» (Army of the Dead) نت‌فلیکس و «زک اسنایدر» و فیلم «تل‌ماسه» (Dune) دیده شد و اخیراً به دنباله «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) «رایان جانسون» و نت‌فلیکس پیوسته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها