صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت فیلم دوم «All of Us Are Dead» تایید شد

ساخت فیلم دوم «All of Us Are Dead» تایید شد

All of Us Are Dead

نتفلیکس فصل دوم سریال کره‌ای و زامبی «همه ما مرده‌ ایم» (All of Us Are Dead) را می‌سازد. این شبکه دوشنبه این هفته اعلام کرد که سفارش ساخت فصل دوم این سریال پربیننده را صادر کرده است.

به دنبال موفقیت «بازی مرکب» (Squid Game)، سریال‌های دیگر آسیای شرقی در نتفیلکس پربیننده شدند. «همه ما مرده‌ایم» هفت روز پس از انتشار در نتفلیکس ایالات متحده به رتبه اول پربیننده‌ترین سریال‌های این پلتفرم استریم ویدیو رسیده بود و در ۹۱ کشور در میان ده عنوان برتر جای گرفت. این سریال پس از ۱۰ روز ۳۶۱ میلیون ساعت دیده شد. سریال «بازی مرکب» پس از چهار روز به رتبه اول نتفلیکس آمده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «همه ما مرده‌ایم» از یک وب‌تون به نام «هم‌اکنون در مدرسه ما» (Now At Our School) نوشته «جو دونگ-جئون» اقتباس شده و داستانی در مورد گروهی از دانش‌آموزان روایت می‌کند که در یک مدرسه به محاصره زامبی‌ها درآمده‌اند. «پارک جی-هو»، «یون چان-یونگ»، «چو یی-هیون»، «لی یو-می»، «کیم بو-یون»، و «سون سانگیئون» از جمله بازیگران این مجموعه بوده‌اند. این سریال در قالب ۱۲ اپیزود ۵۳ تا ۷۲ دقیقه‌ای ساخته شده و در حال حاضر از ۸ نقد امتیاز ۱۰۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

شبکه اف‌اکس از سوی دیگر سفارش ساخت فصل پنجم و ششم «در تاریکی چه می‌کنیم» (What We Do In The Shadows) را صادر کرده است. فصل چهارم این سریال ۱۲ ژوئیه پخش خواهد شد.

دو فصل اول «در تاریکی چه می‌کنیم» ۱۰ نامزدی جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی را دریافت کرد. فصل سوم نامزدی «جوایز انتخاب منتقدین» را دریافت کرده و یکی از مدعیان امی امسال است.

این سریال ماکیومنتری براساس فیلمی به همین نام ساخته‌ی «تایکا وایتیتی» و «جیمین کلمنت» تولید شد و «مت بری»، «کیوان نوواک»، «ناتازیا دیمتریو»، و «مارک گویلن» در آن ایفای نقش کردند. داستان در مورد گروهی از خون‌آشام‌هاست که صدها سال است در نیویورک زندگی می‌کنند. وایتیتی و کلمنت از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بوده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها