صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : گزارش نویس دادگاه امبر هرد و جانی دپ: هیئت منصفه در جلسه چرت می زدند!

گزارش نویس دادگاه امبر هرد و جانی دپ: هیئت منصفه در جلسه چرت می زدند!

امبر هرد

«جودی بلینجر» تندنویس دادگاه «جانی دپ» و «امبر هرد» در ویرجینیا، در مصاحبه با شبکه «لا اند کرایم» می‌گوید شاهد «چرت زدن» بعضی از اعضای هیأت منصفه در طول شش هفته برگزاری جلسات دادرسی بوده است. این جلسات از ۱۱ آوریل آغاز شدند و ۱ ژوئن به پایان رسیدند. آمار بینندگان این شبکه با برگزاری این دادگاه چندین برابر شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بلینجر می‌گوید شاهد بوده است که اعضای هیأت منصفه در ردیف‌های جلو و عقب به خواب رفته‌اند: «سخت بود. شهادت ویدیویی زیادی پخش شد و باید آن‌جا می‌نشستند و من می‌دیدم که سرهای آن‌ها ناگهان به پایین می‌افتد.»

بلینجر می‌گوید اکثریت اعضای هیأت منصفه «بسیار جدی» بوده‌اند و «با جدیت گوش می‌دادند» اما اضافه می‌کند:‌ «متأسفانه، وقتی اعضا انتخاب شدند می‌دانستیم که قرار است برخی تا انتها دوام نیاورند.»

بلینجر در ادامه می‌گوید بهترین عضو هیأت منصفه یک عضو جایگزین بوده است: «یکی از اعضای جایگزین شاید فردی بود که بیش از همه گوش داد. حالات چهره این زن را دیدم. به تک تک کلماتی که گفته می‌شد دقت می‌کرد. فکر کردم که یک عضو عالی خواهد بود اما او تا پایان شاهد دادگاه نبود… بهترین عضو بود. به دقت گوش می‌داد. چند نفر از اعضا چرت می‌زدند. اما او هیچ‌وقت چرت نزد.»

دپ همسر سابقش را به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» متهم کرد و در نهایت پیروز شد. اعضای هفت نفره هیأت منصفه هرد را به پرداخت ۱۵ میلیون دلار محکوم کردند و دپ را به پرداخت ۲ میلیون دلار.

«ایلین بردهافت» وکیل هرد از ورود دوربین به این دادگاه انتقاد کرد و گفت اعضای هیأت منصفه تحت تأثیر امواج رسانه‌ای قرار گرفته‌اند. هیأت منصفه قرار بود [از شبکه‌های اجتماعی دور باشند]، اما چگونه می‌توان دور بود؟ هر شب به خانه می‌رفتند. خانواده داشتند. اعضای خانواده آن‌ها از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کردند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها