صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جنیفر آنیستون: اینستاگرام و تیک تاک حرفه بازیگری را تقلیل داده اند

جنیفر آنیستون: اینستاگرام و تیک تاک حرفه بازیگری را تقلیل داده اند

جنیفر آنیستون

«جنیفر انیستون» بازیگر سریال «دوستان» (Friends) این هفته با «سباستین استن» بازیگر نقش «سرباز زمستان» در فیلم‌های مارول و اخیراً سریال «پم و تامی» (Pam & Tommy) برای «ورایتی» به گفتگو نشسته است. در این مصاحبه، انیستون از تغییرات صنعت فیلمسازی، و تولید فصل دوم سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) اپل تی‌وی+ در حین پاندمی می‌گوید.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، انیستون می‌گوید: «خیلی احساس خوش‌شانسی می‌کنم که طعم فیلمسازی را پیش از تبدیل شدنش به وضعیت کنونی چشیدم. پلتفرم‌های استریم ویدیو بیشتر شده‌اند… آدم‌ها با تیک‌تاک، یوتیوب، و اینستاگرام معروف می‌شوند… تقریباً مثل این است که حرفه بازیگری را تقلیل داده‌اند.»

انیستون در بخشی از مصاحبه به استن می‌گوید: «می‌توانستی انتخابی عالی برای یکی از اعضای «دوستان» باشی… می‌توانستی یک «جویی» باشی.» استن پاسخ می‌دهد: «همیشه به چندلر احساس نزدیکی بیشتری می‌کردم.»

در بخش دیگری از گفتگو، انیستون می‌گوید فصل دوم «برنامه صبحگاهی» باید برای تطبیق پیدا کردن با پاندمی به کلی تغییر می‌کرده است: «در ابتدای فصل دوم فقدان چیزی احساس می‌شد. نمی‌دانستیم چه چیزی اما پس از آنکه پاندمی آغاز شد آن را وارد سریال کردیم. کار نویسندگان ما عالی بود. اما باید به‌کلی بازآفرینی می‌شد. همین اتفاق برای فصل اول روی داد. طرح کلی هفت قسمت را ریخته بودیم اما جنبش «من هم» (MeToo) آغاز شد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها