صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ادریس البا: قبل از این که بازیگر شوم مواد می فروختم!

ادریس البا: قبل از این که بازیگر شوم مواد می فروختم!

ادریس البا

ادریس البا در مصاحبه ی جدیدی از شغل هایی گفته که پیش از تبدیل شدن به یک بازیگر موفق آن ها را تجربه کرده بود. یکی از این شغل ها فروش ماریجوانا به کمدین های مشهوری همچون دیو شپل بوده است.

در این مصاحبه وقتی از البا درباره ی زندگی پیش از شهرتش سؤال شد، در پاسخ گفت: «کارهای زیادی کردم که به بعضی هایشان افتخار نمی کنم. من ماریجوانا می فروختم. اشکالی ندارد اینجا درباره اش حرف بزنم؟»

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، وقتی به البا اطمینان داده شد که چون حالا در بسیاری از ایالت های آمریکا مانند نیویورک، فروش ماریجوانا قانونی است، می تواند درباره ی فروش این ماده مخدر صحبت کند، در ادامه توضیح داد که برای امرار معاش در مقادیر کم ماریجوانا می فروخت.

این بازیگر ۴۹ ساله که حالا بیشتر با بازی اش در بسیاری از فیلم های پرفروش همچون «ثور» (Thor) شناخته می شود، در ادامه گفت مدتی دربان یک کمدی کلاب در نیویورک بود.

او همچنین گفت: «دیوید شپل مرا یادش است چون از من ماریجوانا می خرید.»

شپل هم پیش از این از خاطراتش از خرید ماریجوانا از البا گفته بود.

او در مصاحبه ای در سال ۲۰۲۱ درباره ی اهمیت داشتن رفتار محبت آمیز با نیروهای خدماتی صحبت کرده بود چون به گفته ی شپل، معلوم نیست زندگی این افراد چگونه شود. او در ادامه البا را مثال زده بود.

شپل گفته بود: «ادریس البا، بازیگر معروف، نگهبان یک کمدی کلاب بود. من در آنجا از او ماریجوانا می خریدم.»

ادریس البا بازیگر مشهور بریتانیایی و جذاب ترین مرد جهان در سال ۲۰۱۸ به انتخاب مجله People،  با نقش های تلویزیونی اش به شهرت رسید. او در سریال های مشهوری مانند «شنود» (The Wire) و «لوتر» (Luther) بازی کرده که برای مورد اخیر برنده جایزه گلدن گلوب و ۴ بار نیز نامزد جایزه امی شد.

او کار خود در حوزه سینما را در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد و در فیلم های مشهوری مانند «گانگستر آمریکایی» (American Gangster)، «ماندلا: راه پیمایی طولانی به سمت آزادی» (Mandela: Long Walk to Freedom)، «جانوران بدون کشور» (Beasts of No Nation) و «بازی مالی» (Molly’s Game) نقش آفرینی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها