صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : لیونل مسی بازیگر سریال «Les Protectors» شد + تصاویر

لیونل مسی بازیگر سریال «Les Protectors» شد + تصاویر

لیونل مسی

از زمین فوتبال به سینما و تلویزیون. لیونل مسی لباس هایش را عوض کرده است. ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن در سریال تلویزیونی آرژانتینی Les Protectors بازی خواهد کرد، سریالی که فیلمبرداری آن در یک هفته اخیر آغاز شده است. لیونل مسی اکنون در دوران استراحت به سر می برد و بدین ترتیب می تواند در این سریال که به معنی «محافظان» است بازی خواهد کرد. برنده هفت توپ طلای جهان در فصل دوم این سریال آرژانتینی حضور خواهد یافت. شبکه Star+ در صفحه یوتیوبی خود از برخی از تصاویر پشت صحنه این سریال با حضور مسی رونمایی کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، مسی قرار است در اولین اپیزود از فصل اول سریال درام کمدی Les Protectors حضور یابد که پخش آن از سال ۲۰۲۳ در شبکه مذکور آغاز خواهد شد. برخی از سکانس های این فصل از سریال در پاریس و مابقی در بوئنوس آیرس فیلمبرداری خواهند شد. این سریال آرژانتینی داستان سه نماینده فوتبالیست ها را روایت می کند که گوستاوو برمودز، آدرین سوار و آندرس پارا نقش آن ها را بازی می کنند. آن ها با تهدید غیرمنتظره ای نسبت به حرفه شان روبرو می شوند که باید به آن واکنش نشان دهند. آندرس پارا بازیگر مشهور کلمبیایی که به خاطر ایفای نقش پابلو اسکوبار، قاچاقچی بدنام مواد مخدر، در سریال El Patron del Mal شناخته می شود، درباره همبازی شدن خود با لیونل مسی گفته است: «ما نه تنها از کیفیت انسانی او شگفت زده شدیم بلکه کیفیت بازی او نیز برایمان غیرمنتظره بود».

لیونل مسی

در روزهای اخیر خبر دیگری از لیونل مسی همه را غافلگیر کرده است. یک مدل برزیلی مدعی شده که در دوران مدیریت ساندرو راسل بر باشگاه بارسلونا، تمامی بازیکنان این تیم در آن زمان غیر از لیونل مسی و فیلیپ کوتینیو به او پیام های نامناسبی داده و به طور خاص از جرارد پیکه سخن گفته که بارها به او پیام داده و درخواست های غیراخلاقی از وی داشته است. این ادعا پس از آن مطرح می شود که شکیرا بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک با پیکه، به دلیل خیانت او به خود، از وی جدا شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها