صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : افشاگری جدید، آینده کاری ازرا میلر را لغزان تر از همیشه کرد!

افشاگری جدید، آینده کاری ازرا میلر را لغزان تر از همیشه کرد!

ازرا میلر

سرنوشت «ازرا میلر» در دنیای سینمایی دی‌سی با مقاله افشاگرانه دیگری که «رولینگ استون» منتشر کرده ابهام حتی بیشتری گرفت. در این گزارش آمده است که بازیگر فیلم «فلش» (The Flash) در یک مزرعه از یک زن و سه کودک نگهداری می‌کند.

میلر که اخیراً به چند رفتار زننده و خشونت‌آمیز متهم شده، این مادر ۲۵ ساله و سه فرزند یک تا پنج ساله او را وارد منزلش در ورمانت کرده است. در گزارش «رولینگ استون» آمده است که یک مزرعه غیرمجاز کاشت ماریجوانا در مجاورت این خانه مملو از سلاح گرم وجود دارد. چندین منبع در مورد امنیت این کودکان اظهار نگرانی کرده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، یکی از منابع مدعی شده است که این خانواده پس از آنکه بازیگر ماه مارس در هاوایی با مادر آشنا شده از ماه آوریل امسال با میلر زندگی می‌کنند. این زن ادعا می‌کند که میلر به اعضای خانواده کمک کرده از یک رابطه خشونت‌آمیز خارج شوند.

منابع دیگر روایت متفاوتی نقل کرده‌اند. میزان زیادی ماریجوانا در دسترس این کودکان است و هشت اسلحه در این خانه دیده شده. یکی از منابع ادعا می‌کند که یکی از کودکان گلوله‌ای را در دهان خود گذاشته است.

منبع دیگر پدر این کودکان است و در مصاحبه با «رولینگ استون» می‌گوید: «می‌میرم و زنده می‌شوم. احساس خیلی بدی دارم… دوست دارم بروم و بچه‌هایم را برگردانم، به اندازه همه دنیا برایم ارزش دارند.» مادر کودکان می‌گوید میلر برای دفاع از خودش سلاح نگهداری می‌کند و آن‌ها را در بخشی از خانه قرار داده که در دسترس کودکان نیست.

هفته پیش گزارش شد که این بازیگر حتی در صورتی که به رفتارهای زننده دیگری متهم نشود، در برنامه‌های آینده دی‌سی و برادران وارنر جایی نخواهد داشت. والدین یک فعال محیط زیست ۱۸ ساله علیه میلر قرار منع موقت درخواست کردند و مدعی شدند که بازیگر نسبت به فرزند آن‌ها رفتار خشونت‌آمیزی نشان داده است. در ماه آوریل زنی دیگر میلر را به رفتار خشونت‌آمیز متهم کرد و مدعی شد که او در هاوایی یک صندلی به سمتش پرتاب کرده است. علاوه بر این، در سال ۲۰۲۰ ویدیویی جنجالی از میلر به اشتراک گذاشته شد که او را در حال حمله به یکی از هواداران زن در ایسلند نشان می‌داد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها