صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امبر هرد برای پرداخت غرامت جانی دپ مجبور به فروش هدیه گرانقیمت ایلان ماسک شد!

امبر هرد برای پرداخت غرامت جانی دپ مجبور به فروش هدیه گرانقیمت ایلان ماسک شد!

Amber Heard Elon Musk - امبر هرد ایلان ماسک

 امبر هرد مجبور است هدیه گران قیمتی را که زمانی از ایلان ماسک دریافت کرده بود بفروشد تا پس از شکست در دادگاه افترا به جانی دپ بدهی اش را به او بپردازد.

هرد پیش از این با بنیان‌ گذاز تسلا و اسپیکس ایکس در رابطه بود و این بدان معنی است که احتمالا هدایای گران قیمت زیادی از طرف ثروتمندترین مرد جهان دریافت می‌کرد. او بلافاصله پس از درخواست طلاق از جانی دپ با ایلان ماسک وارد رابطه شد؛ موضوعی که به تیتر داغ بسیاری از رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، یکی از این هدایا یک خودروی تسلای مدل اس بود. خودرویی لوکس با قدرت هزار و ۲۰۰ اسب بخار که قادر است با یک بار شارژ مسافت ۶۲۸ کیلومتری را طی کند. مدل S تسلا به رغم آنکه بسیار بزرگ است، شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۲.۱ ثانیه انجام می‌دهد و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.

با توجه به اینکه نسخه کاملا مجهز این خودرو حدود ۱۳۰ هزار دلار آمریکا قیمت دارد، پیش از این بحث هایی پیرامون این موضوع وجود داشت که آیا بازیگر آکوامن واقعا خودش توان خرید چنین ماشین گران قیمتی را دارد یا این هدیه‌ ای از طرف ایلان ماسک بوده است.

امبر هرد ایلان ماسک

با پایان دادگاه جنجالی جانی دپ و امبر هرد در اول ماه ژوئن، که به برنده شدن جانی دپ انجامید و نهایی شدن حکم پس از عدم توافق طرفین، حالا امبر هرد باید به خاطر افترا به بازیگر دزدان دریایی کارائیب ۱۰.۳۵ میلیون دلار به همسر سابقش بپردازد که مبلغ هنگفتی است و هرد پیش از این اعلام کرد که توان پرداختش را ندارد.

ایلان ماسک و امبر هرد حین کار در پروژه فیلم ماچته می‌کشد (Machete Kills) با یکدیگر آشنا شدند. این دو بار دیگر زمانی که هرد نقش بلانکا واسکوئز، بانوی سن آنتونیو و ایلان ماسک نقش خود را در فیلم بازی می‌کرد با یکدیگر دیده شدند. به گفته سخنگوی ماسک «ایلان و امبر تا ماه می ۲۰۱۶ رابطه خود را شروع نکردند و مدتی بعد از آن تازه رابطه این دو رمانتیک شد.»

این زوج در سال ۲۰۱۸ به رابطه خود پایان دادند و درباره جدایی خود گفتند: «فاصله ای که بینمان بود برایمان بسیار سخت بود و نتوانستیم زیاد همدیگر را ببینیم و البته هر رابطه ای فراز و فرودهای خودش را دارد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها