صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : منتقدان: «Thor: Love And Thunder» بدترین فیلم مارول بعد از «دکتر استرنج» است!

منتقدان: «Thor: Love And Thunder» بدترین فیلم مارول بعد از «دکتر استرنج» است!

thor love and thunder ثور

تأخیر در انتشار نقدهای «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love And Thunder) هواداران مارول را نگران کرده بود. یک روز پیش از اکران این فیلم ابرقهرمانی پرستاره به کارگردانی «تایکا وایتیتی»، این نقدها اجازه انتشار پیدا کردند تا معلوم شود مارول پس از «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange 2) یکی از بدترین عناوین «دنیای سینمایی مارول» را ساخته است.

در این دنباله «کریس همسورث» و «ناتالی پورتمن» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند، در حالی که «کریستین بیل» و «راسل کرو» شخصیت‌های جدیدی را معرفی خواهند کرد. این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۱ درصد را بر اساس ۱۵۴ نقد دریافت کرده و تنها سه فیلم «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) با امتیاز ۶۷ درصد، «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World) با امتیاز ۶۶ درصد، و «جاودانگان» (Eternals) با امتیاز ۴۷ درصد را پایین‌تر از خود می‌بیند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «رولینگ استون» نوشته است: «این عنوان جدید برای خدایان و هیولاهای آزگاردی «دنیای سینمایی مارول» تصادمی از لحن‌ها، خرده‌پیرنگ‌ها، چرخش‌ها و بی‌نظمی‌های بزرگ مفهومی ناهمسان در ظاهر پاتوس [یا عامل برانگیزنده احساس در مخاطب]، یک شلختگی مقدس [یا فاجعه‌ای زجرآور و مخرب] است.»

«پالیگان» نقد مشابهی منتشر کرده و می‌نویسد: ««ثور: عشق و تندر» تنها یک شکست نیست، یک کلاهبرداری است. شخصیت‌هایش به مصنوعی‌ترین شکل ممکن حرکت می‌کنند. وضعیت‌شان در انتهای فیلم جذابیتی بیش از ابتدای آن ندارد. بدترین خصوصیتی را دارد که یک فیلم از این نوع می‌تواند داشته باشد: بی‌اهمیت و ناچیز.»

«آی‌نیوز» می‌نویسد: «همسورث همیشه به عنوان یک ابرقهرمان-خدای کوته‌بین با ویژگی‌های جسمانی آدونیس-گونه دوست‌داشتنی بوده، اما اقدام مخاطره‌آمیز برای انتقال این کاریزما یا خرج کردنش برای دیگر شخصیت‌ها قماری نیست که جواب دهد.»

منتقدین دیگری مانند نویسنده «ان‌ام‌ای» با این حال فیلم را در لحظاتی سرگرم‌کننده می‌دانند: «وایتیتی و همکار نویسنده‌اش «جنیفر کیتین رابینسون» که اطمینان حاصل کرده‌اند «عشق و تندر» فقط یک فیلم برای مواجهه قهرمانان و شرورها نباشد و چیزی عمیق‌تر خلق کرده‌اند شایسته تقدیرند.»

برای «عشق و تندر» افتتاحیه جهانی ۳۰۰ میلیون دلاری پیش‌بینی شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها