صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جانی دپ به جای امبر هرد به بیمارستانی در لس آنجلس کمک مالی کرد

جانی دپ به جای امبر هرد به بیمارستانی در لس آنجلس کمک مالی کرد

جانی دپ

«جانی دپ» نزدیک به ۸۰۰ هزار دلار به مراکز خیریه از جمله بیمارستان کودکان لس‌آنجلس اهدا کرد. چهارشنبه این هفته گزارش شد که دپ درآمد حاصل از فروش ان‌اف‌تی را به بیمارستانی داده است که همسر سابقش «امبر هرد» قرار بود مبلغ دریافتی از دپ را پس از جدایی به آن اهدا کند.

در حین برگزاری دادگاه شکایت دپ از هرد به اتهام نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» فاش شد که هرد برخلاف ادعای قبلی ۷ میلیون دلار دریافتی از دپ را پس از جدایی در سال ۲۰۱۶ هنوز به بیمارستان کودکان لس‌آنجلس و اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا اهدا نکرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، به دنبال انتشار گزارش کمک مالی دپ به بیمارستان لس‌آنجلس، هواداران این بازیگر در شبکه‌های اجتماعی از «مهربانی بی‌پایان» او تقدیر کردند.

یکی از کاربران می‌نویسد: «خانم‌ها و آقایان، این است بشردوستی. و تفاوت میان تعهد عمل‌نشده و اهدای مستقیم. تعهد به اهدای کمک مالی باید تاریخ اجرا داشته باشند. و سندی امضاءشده.»

پرسش‌های پی‌درپی «کامیل واسکز» یکی از وکلای دپ از هرد پیرامون اهدای ۷ میلیون دلار یکی از سرنوشت‌سازترین لحظات دادگاه ویرجینیا بود. بازیگر «آکوامن» (Aquaman) در آن زمان ادعا کرد که شکایت‌های دپ مانع شده نتواند به تعهدش عمل کند: «تعهد کرده‌ام که کل مبلغ را به خیریه بدهم. وقتی می‌گویید خانه‌ای خریده‌اید، تمام هزینه را یکجا نمی‌پردازید.»

یکی از اعضای ناشناس هیأت منصفه گفته بود که این اظهارات هرد در نظر داوران «یک شکست» برای هرد بوده است. دپ در پایان دادگاه به پیروزی رسید و هیأت منصفه در مجموع هرد را به پرداخت ۱۰.۳۵ میلیون دلار محکوم کرد. نمایندگان هرد اخیراً به اشتباه در اعلام سال تولد یکی از اعضای هیأت منصفه معترض و خواستار برگزاری دادگاه دیگری شده‌اند.

این هفته «بلومبرگ» گزارش داد که نتفلیکس سرمایه‌گذار و تولیدکننده فیلم جدید «جانی دپ» خواهد بود، اما یکی از منابع نزدیک به این پلتفرم به «ورایتی» می‌گوید این گزارش صحت ندارد. نتفلیکس سرمایه‌گذار این فیلم نخواهد بود اما امتیاز پخش آن در فرانسه را خریداری کرده است.

دپ در این فیلم تحت عنوان «محبوب» (La Favorite) نقش لوئی پانزدهم را بازی می‌کند. «لوئی پانزدهم» ملقب به «محبوب»، شصت سال بر فرانسه حکمرانی کرد و به فساد متهم شد. «مایون» فیلمساز ۴۵ ساله فرانسوی که شهرتش را بیشتر مدیون فیلم‌هایی چون «شاه من» (Mon Roi) با بازی «ونسان کسل» و «امانوئل برکو» و «پلیس» (Polisse) است این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. مایون علاوه بر کارگردانی در نقش کنتس «ژان دو باری» که آخرین معشوقه شاه بود بازی می‌کند.

دپ از سال ۲۰۲۰ و فیلم «میناماتا» (Minamata) در فیلم بلندی ظاهر نشده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها