صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : 50 سال حبس در انتظار ریکی مارتین به دلیل ارتباط جنسی با خویشاوندش!

50 سال حبس در انتظار ریکی مارتین به دلیل ارتباط جنسی با خویشاوندش!

ریکی مارتین

«ریکی مارتین» ممکن است به نیم قرن حبس محکوم شود. پس از آنکه گزارش شد مارتین رابطه جنسی با پسر خواهر/برادرش متهم است و علیه او درخواست قرار منع موقت شده، این خواننده و بازیگر از طریق نمایندگان حقوقی‌اش واکنش نشان داد.

«دنیس یادیل سانچز» وکیل مارتین می‌گوید: «متأسفانه فردی که چنین ادعایی مطرح کرده از مشکلات روانی جدی رنج می‌برد. ریکی مارتین البته هرگز با پسر برادر/خواهرش  رابطه جنسی یا رمانتیک نداشته و هرگز نخواهد داشت. این تصور نه تنها واقعیت ندارد، بلکه تهوع‌آور است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، سانچز اضافه می‌کند: «همه ما امیدواریم که به این مرد فوراً کمک شود. اما مهم‌تر از همه در تلاشیم که این اتهام وحشتناک به محض اینکه قاضی به حقایق نگاهی انداختر رفع شود.»

هفته گذشته نشریات آمریکایی گزارش دادند که مارتین هفت ماه با این مرد رابطه داشته و دو ماه قبل به آن پایان داده است. اما ادعا شده که خواننده جدایی را نپذیرفته و چند مرتبه اطراف خانه مرد دیده شده. مارتین ماه گذشته در توییتر این اتهامات را «کاملاً دروغ» خوانده بود.

در صورت مجرم شناخته شدن مارتین، طبق قوانین پورتو ریکو او ممکن است به ۵۰ سال حبس محکوم شود. جلسه استماع این پرونده ۲۱ ژوئیه و یک هفته پس از انتشار ای‌پی «بازی» (Play) مارتین برگزار خواهد شد.

ماه گذشته گزارش شد که مارتین به سریال کمدی-Mrs-American-Pie-اپل-پیوست”>کمدی «خانم پای آمریکایی» (Mrs. American Pie) اپل تی‌وی+ پیوسته و نقش اصلی را بازی می‌کند. این سریال ۱۰ اپیزودی بر اساس رمانی نوشته «جولیت مک‌دنیل» ساخته شده و ویگ در آن نقش «ماکسین سیمونز» را بازی می‌کند، زنی که به جمع ثروتمندان پالم بیچ نفوذ کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها