صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جنیفر لوپز و بن افلک ازدواج کردند

جنیفر لوپز و بن افلک ازدواج کردند

Ben Affleck and Jennifer00

پس از ۱۷ سال، عشق جنیفر لوپز، خواننده و هنرپیشه و بن افلک، سینماگر هالیوود به ثمر نشست و این دو در کلیسای کوچکی در لاس وگاس با هم ازدواج کردند.

جنیفر لوپز این خبر را در وبسایت رسمی‌اش همگانی کرد و نوشت که بالاخره ازدواج کردند. «عشق زیباست. عشق مهربان است و البته صبور.»

این خواننده و هنرپیشه آمریکایی پس از ازدواج‌اش با بن افلک اسمش را نیز به «جنیفر لین افلک» تغییر داده است.

این زوج روز شنبه با هواپیما به لاس وگاس رفتند و در کلیسای کوچکی با ۴ زوج دیگر در انتظار بودند تا در نهایت نوبت آنها شود. بعد هم خیلی ساده مراسم ازدواج شان را برگزار کردند.

خانم لوپز در ادامه نوشت: «راست می‌گویند تنها چیزی که انسان به آن نیاز دارد عشق است و بس! و من به خاطر فراوانی عشق، داشتن یک خانواده شاد با پنج فرزند، و داشتن یک زندگی که هیچ‌گاه تا این حد دلیل برای امیدواری به آینده را در آن تجربه نکرده بودم، قدردان و سپاسگزارم.»

جنیفر لوپز، ۵۲ ساله اوایل آوریل امسال در وبسایتش تایید کرد که برای بار دوم با بن افلک ۴۹ ساله نامزد شده است. رابطه پیشین لوپز و افلک در ماه ژوییه ۲۰۰۲ آغاز شد و این دو چندین ماه بعد در نوامبر همان سال نامزد شدند.

قرار بود که آنها در پاییز سال بعدش ازدواج کنند، ولی فقط چند ماه مانده به مراسم عروسی، رابطه آنها به هم خورد و در ژانویه ۲۰۰۴ نامزدی خود را پایان یافته اعلام کردند.

رابطه جدید آنها بعد از اینکه جنیفر لوپز از الکس رودریگز ستاره بیسبال جدا شد و بن افلک نیز جدایی خود را از آنا دی آرماس، هنرپیشه سینما اعلام کرد، دوباره شکل گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها