صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کیکی پالمر: من یک استعداد بی‌مانندم!

کیکی پالمر: من یک استعداد بی‌مانندم!

keke zendaya hp image jpg

«کیکی پالمر» بازیگر فیلم «نه» (Nope) «جردن پیل» یادآور شده است که «یک استعداد بی‌مانند» است. این بازیگر و خواننده ۲۸ ساله یکشنبه این هفته در واکنش به مقایسه شدنش با «زندیا» در یک توییت بحث‌برانگیز نوشت: «نمونه عالی کالریسم این است که معتقد باشی می‌توانی من را با هر کسی مقایسه کنی.»

پالمر اضافه می‌کند: «من جوان‌ترین مجری تلویزیونی تاریخ بودم. اولین زن سیاه‌پوستی که سریال خودش را در شبکه نیکلودین داشت، و جوان‌ترین و اولین سیندرلای سیاه برادوی. من یک استعداد بی‌مانندم. عزیزان، من، کیکی پالمر هستم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پیش از این اظهارات پالمر، نویسنده مجله «تین ووگ» گفته بود: «بحث پیرامون اینکه کیکی پالمر به شهرت رسیده یا به فوق ستاره تبدیل شده بسیار جالب است و باورکردنی نیست که در دو دنیای متفاوت سیر می‌کنیم چون در خانواده ما کیکی از مدت‌ها قبل ستاره بوده. «اکیلا و زنبور» (Akeelah and the Bee) فیلم محبوب پدر من است و در خانه ما پربیننده است.»

یکی از کاربران توییتر در واکنش به توییت نویسنده مجله نوشته بود که تمایل دارد «یک نفر بررسی عمیقی روی شباهت‌ها و تفاوت‌های دوران حرفه‌ای کیکی پالمر و زندیا» انجام دهد: «این شاید یکی از واضح‌ترین نمونه‌های کالریسم در هالیوود باشد.» او اضافه می‌کند: «کیکی پالمر در دوران بازیگری‌اش کارهای زیادی انجام داده، اما مردم می‌گویند فیلم «نه» او را به شهرت رسانده؟»

پالمر در واکنش به توییت این کاربر یادآور شد که از ۱۱ سالگی مشغول فعالیت هنری است: «در بیش از ۱۰۰ پروژه کار کرده‌ام، و در حال حاضر فیلمی با متن اریجینال دارم که در گیشه به رتبه اول رسیده. تا اینجا دوران پربرکتی داشته‌ام، بیش از این نمی‌توانستم بخواهم، اما خدا به غافلگیر کردن من ادامه می‌دهد.»

فیلم «نه» با بازی پالمر، «دنیل کالویا» و «استیون یون» در افتتاحیه داخلی ۴۴ میلیون دلار فروخته و نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها