صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ستاره سریال «Euphoria»: دیگر مثل گذشته به بازیگران پول نمی دهند

ستاره سریال «Euphoria»: دیگر مثل گذشته به بازیگران پول نمی دهند

sydney sweeney

«سیدنی سویینی» ستاره سریال «سرخوشی» (Euphoria) و به زودی «مادام وب» (Madame Web) می‌گوید بازیگران مانند گذشته دستمزد دریافت نمی‌کنند. سویینی که به تازگی نامزد دریافت امی شده در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید بدون درآمدی که از شغل‌های دیگر به جز بازیگری دارد، نمی‌توانست در لس‌آنجلس زندگی کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، سویینی می‌گوید: «می‌خواهم خانواده تشکیل دهم، همیشه می‌خواستم یک مادر جوان باشم، اما نگران این هستم که صنعت [فیلمسازی] چگونه به زنان جوانی که فرزندی به دنیا می‌آورند لکه ننگ می‌زند و به شکل دیگری به آن‌ها نگاه می‌کند. نگران بودم که اگر کار نکنم، پول و حمایتی برای فرزندانم نداشته باشم.»

سویینی اضافه می‌کند: «اگر می‌خواستم شش ماه استراحت کنم، درآمدی برای پوشش این مدت نداشتم. کسی را ندارم که از من حمایت کند، کسی را ندارم که به او رو کنم، تا قبض‌هایم را بدهد و یا درخواست کمک کنم.»

این بازیگر ۲۴ ساله ادامه می‌دهد: «مثل گذشته به بازیگران پول نمی‌دهند، و با وجود پلتفرم‌های استریم، دیگر درصدی از فروش فیلم دریافت نمی‌کنید. ستاره‌های باسابقه هنوز دستمزد [خوبی] می‌گیرند، اما من باید ۵ درصد به وکیلم، ۱۰ درصد به ایجنت‌ها، و ۳ درصد یا چنین چیزی به مدیر برنامه‌هایم بدهم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها