صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اسناد جدید منتشر شده درباره امبر هرد / او یک کارگر جنسی بوده است!

اسناد جدید منتشر شده درباره امبر هرد / او یک کارگر جنسی بوده است!

امبر هرد جانی دپ

در طول آخر هفته گذشته، ۶۰۰۰ صفحه از اسناد دادگاه دپ علیه هرد منتشر شد و به دست «دیلی بیست» رسید تا جزئیات حتی بیشتر و هولناک‌تری از زندگی این زوج و ادعا و استراتژی‌های نمایندگان آن‌ها آشکار شود.

تمایل دپ به استفاده از تصاویر برهنه هرد به عنوان مدرک

در این اسناد، نمایندگان هرد ادعا می‌کنند که شماری از «مسائل شخصی» نباید به دادگاه راه پیدا کند: «آقای دپ به شکلی ناشایست به دنبال ارائه مدرک از مسائل شخصی نامرتبط است: (۱) تصاویر برهنه امبر هرد؛ (۲) ویدیوی سریال ریلیتی ویتنی خواهر امبر هرد؛ (۳) روابط رمانتیک گذشته ویتنی و امبر؛ (۴) دوران کوتاه امبر به عنوان یک رقصنده اگزاتیک سال‌ها پیش از ملاقات با آقای دپ و تلاش بدخواهانه و بیهوده آقای دپ برای ادعا یا بیان اینکه خانم هرد زمانی یک کارگر جنسی بوده است.»

تلاش نمایندگان دپ برای استفاده از مرگ دوست هرد علیه خودش

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گواهی استشهاد «ویتنی هنریکز»، خواهر «امبر هرد» در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۲ یکی از اسنادی است که به تازگی آشکار شده است. در مصاحبه او، نمایندگان دپ سؤالاتی در مورد «لوگان»، دوست هرد می‌پرسند که در سنین نوجوانی با یک سانحه رانندگی از دنیا رفته و تأثیر عمیقی روی هرد داشته است. وکلای دپ ابتدا می‌پرسند که آیا هرد و لوگان رابطه عاشقانه‌ای با یکدیگر داشته یا مشاجره کرده‌اند یا نه. پاسخ هنریکز منفی است. آن‌ها سپس سعی می‌کنند نشان دهند که هرد به هنریکز گفته است که در روز درگذشت لوگان، هرد در کنار او بوده و یا آن خودرو را می‌رانده است. هنریکز پاسخ می‌دهد که چنین ادعایی صحت ندارد. با این حال، نمایندگان دپ بیشتر هنریکز را تحت فشار قرار می‌دهند و می‌پرسند که آیا تعلیق گواهی‌نامه رانندگی هرد ارتباطی به آن حادثه داشته است یا نه. هنریکز می‌گوید: «هیچ ارتباطی ندارد» و اضافه می‌کند که خواهرش هیچ‌گاه چیزی به سمتش پرتاب نکرده و یا او را نزده است.

در میان اسناد افشا شده جدید پیام‌هایی وجود دارد که «استیون دویترز» منشی دپ در سال ۲۰۱۴ برای هرد ارسال کرده و از درگیری دپ با هرد در یک جت خصوصی گفته است. دویترز به هرد می‌گوید: «اگر کسی واقعاً با او روراست باشد و بگوید که چقدر شرایط بدی به وجود آمده، دپ وحشت می‌کند.» او می‌نویسد: «ناراحتم که راه بهتری نیست که متوجه شدت رفتارهای دیروزش شود. من بیچاره اما همه آنچه اتفاق افتاد را به صورت کامل و با جزئیات تمام به یاد می‌آورم. وقتی به او گفتم که شما را زده، وحشت‌زده شد و گریه کرد.» دپ سپس برای هرد می‌نویسد: «یک بار دیگر، خودم را در موضع شرم و تأسف می‌بینم. البته که متأسفم… هرگز تکرار نمی‌کنم… بیماری‌ام به شکلی بالا می‌خزد و گریبان‌گیرم می‌شود… از اینکه ناامیدت کردم احساس خیلی بدی دارم.» دپ در پیام‌های دیگری خودش را «روانی» و یک «وحشی لعنتی» می‌خواند.

با این حال، «براون رادنیک» مؤسسه حقوقی دپ سابقه‌ای از این پیام‌های دپ در آی‌کلود پیدا نکرده و در مورد اینکه آیا «حذف» شده‌اند یا نه تحقیق کرده است. در نهایت، این مؤسسه اعلام می‌کند که پیام‌ها به دلایل نامعلومی «مفقود» شده‌اند. بعضی از پیام‌های دپ در مورد ضربه زدن به هرد در دادگاه بریتانیا به نمایش درآمد اما اجازه ارائه آن‌ها در ویرجینیا صادر نشد.

چشم‌پوشی هرد از چندین میلیون دلار

در این اسناد فاش شده است که نمایندگان هرد از این بازیگر تقاضا کرده‌اند در مورد نپذیرفتن «ده‌ها میلیون دلار» پس از جدایی از دپ تجدید نظر کند. دپ پیش از این جدایی در قسمت پنجم «دزدان دریایی کارائیب» مقابل دوربین رفته بود و از این رو، بخش از درآمد آن فیلم به هرد تعلق می‌گرفت. دپ برای قسمت چهارم این چندگانه ۳۳ میلیون دلار دریافت کرده بود، بنابراین دستمزد او برای قسمت پنجم می‌توانست بالاتر باشد. نمایندگان هرد با ارسال ای‌میل خواسته بودند موکلشان تجدید نظر کند. قاضی دادگاه ویرجینیا با این حال اجازه ارائه مدارک مرتبط با جدایی هرد و دپ را صادر نکرد.

دپ می‌گوید به دنبال اثبات آزارهای جسمی هرد نبوده است

 امبر هرد جانی دپ

اگرچه نمایندگان دپ چندین ساعت از دادگاه را صرف معرفی هرد به عنوان یک فرد آزارگر بودند، اما اسناد تازه نشان می‌دهد که آن‌ها ادعا کرده‌اند دپ نباید در معرض معاینه پزشکی قرار بگیرد «چرا که آقای دپ بر اساس یک مصدومیت جسمی یا روانی خاص اتهام آزاری را مطرح نمی‌کند.» این نمایندگان در ادامه ادعا می‌کنند که «آقای دپ منشأ دعوی خاصی برای تحمیل آسیب روانی عمدی یا از روی غلفت اقامه نمی‌کند؛ ادعا نمی‌کند که رفتارهای خانم هرد باعث مصدومیت‌های خاصی شده؛ و ادعا نمی‌کند که رفتارهای خانم هرد ضربه روحی شدید و غیرمعمولی به او وارد کرده است.»

بازیگران «قابل‌مقایسه» با امبر هرد

نمایندگان هرد در اسناد پیشین دادگاه ادعا می‌کردند که هرد به خاطر شکایت‌های دپ در یک دوره ۳ تا ۵ ساله زیان مالی ۴۷ تا ۵۰ میلیون دلاری را متحمل شده است. آن‌ها فهرستی از بازیگرانی را ارائه می‌کنند که به اعتقادشان جایگاهی «قابل‌مقایسه» با هرد دارند. «جیسون موموآ»، «گل گدوت»، «زندیا»، «آنا د آرماس» و «کریس پاین» از جمله این بازیگرانند که همگی به روشنی از هرد ستارگانی بزرگ‌ترند.

«دستکاری» تصاویر و کلیپ‌های صوتی دپ

نمایندگان هرد در اسنادی که به تازگی منتشر شده ادعا می‌کنند که فراداده‌های تصاویر و کلیپ‌های صوتی ارائه شده از سوی دپ در دادگاه نشان می‌دهد که فایل‌ها چند روز پیش از دادگاه ویرایش شده‌اند و این فراداده‌ها نشان می‌دهد که فایل‌های صوتی ضبط شده «سپتامبر ۲۰۱۵ تولید شده‌اند و ژوئن ۲۰۱۶ و سپس یک روز پیش از ارائه ویرایش شده‌اند، اما دپ تنها نسخه ویرایش شده را ارائه می‌دهد. این موضوع نگرانی‌های قابل‌توجهی در مورد دستکاری، تغییر و تقطیع ایجاد می‌کند.»

اعضای گروه هرد چندین مرتبه نسخه کامل فایل‌های صوتی را درخواست می‌کنند اما با مخالفت روبرو می‌شوند. آن‌ها می‌گویند تاریخ ایجاد و ویرایش تصاویر ارائه شده دپ با ادعاهای او سازگاری ندارد. «جولین اکرت» کارشناس «آی‌دیسکاوری» پس از بررسی این فراداده‌های فایل‌ها اعلام می‌کند که «صحت اسناد چندرسانه‌ای زیر سؤال» است به ویژه در مواردی که فایل‌ها فاقد تاریخ ایجاد و ویرایش‌اند.

ربات‌های روسی و مرلین منسون

نمایندگان دپ جداگانه درخواست کرده‌اند که دادگاه باید هرگونه شواهد ارائه شده از سوی «آدام والدمن» وکیل سابق بازیگر از جمله «روابط روسی» او را مستثنی کند. وکلای دپ علاوه بر این تلاش کرده‌اند مدارکی در مورد «کمپین ربات‌های روسی» به دادگاه راه پیدا نکند.

گروه دپ سخت کوشیده‌اند هرگونه «ارجاع و مدرک در رابطه با مرلین منسون» را در این دادگاه مستثنی کنند چرا که ادعا می‌کنند «آقای دپ را به تئوری از پیش گناهکار» آلوده می‌کند.

نمایندگان هرد به شکلی موفق شده‌اند شهادت «الن بارکین» بازیگر که ادعا کرده بود دپ یک بطری به سمتش پرتاب کرده؛ «دکتر دیوید اشپیگل» روان‌شناس که گفته بود دپ به هرد آسیب روحی رسانده؛ پیام‌های متنی میان دپ و «پل بتنی» دوست و همکار بازیگرش جایی که بتنی می‌گوید باید یک «آزمون غرق شدن» روی هرد انجام دهند تا متوجه شوند که او یک «جادوگر» است یا نه و پاسخ دپ که گفته بود: «بیا قبل از غرق کردنش او را بسوزانیم! به جسد سوخته‌اش تجاوز می‌کنم تا تردیدی نماند که مرده است»؛ کلیپ صوتی هرد که به دپ می‌گوید «برو سیگارت را روی بدن یکی دیگر بگذار»؛ کلیپ صوتی هرد که به دپ می‌گوید: «یک هفته قبل رهایت کردم، یک هفته قبل از اینکه من را تا می‌خوردم زدی»؛ کلیپ صوتی دپ که هرد را یک «هرزه لعنتی» می‌خواند؛ شهادت «دکت داون ام. هیوز» که ۲۹ ساعت با هرد جلسه داشته و بسیاری دیگر را از دادگاه مستثنی کنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها