صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مارک رافالو: فیلم های «جنگ ستارگان» شبیه به هم هستند اما مارول متفاوت است!

مارک رافالو: فیلم های «جنگ ستارگان» شبیه به هم هستند اما مارول متفاوت است!

mark ruffalo marvel star wa34 jpg

«مارک رافلو» که در «دنیای سینمایی مارول» (MCU) نقش «بروس بنر» یا «هالک» را بازی می‌کند، به این پرسش واکنش نشان داده است که آیا «بیش از حد محتوای مارول» عرضه می‌شود یا نه. رافلو به زودی در سریال «شی-هالک: وکیل مدافع» (She-Hulk: Attorney at Law) دیزنی+ نقش «بروس بنر» را تکرار خواهد کرد.

«شی-هالک» هشتمین سریال «دنیای سینمایی مارول» در ۱۷ ماه گذشته پس از عناوینی چون «وانداویژن» (WandaVision)، «لوکی» (Loki) و «شوالیه ماه» (Moon Knight) است. مارول اعلام کرده است که طی چند سال آینده ۱۰ عنوان دیگر عرضه می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رافلو به «مترو» می‌گوید: «مسئله‌ای نیست که نگرانش باشم. درک می‌کنم که این مسائل مطرح می‌شوند و بعد بحث دیگری پیش می‌آید. اما کاری که مارول به خوبی انجام داده این است که درون «دنیای سینمایی مارول» مانند کتاب‌های کامیک، اجازه می‌دهند کارگردان یا بازیگر اثر را با سبک  و مدل خودش بازآفرینی کند.»

او سپس تفاوت میان دیزنی و پروژه‌های «جنگ ستارگان» از جمله «مندلوری» (The Mandalorian)، «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) و «کتاب بوبا فت» (The Book of Boba Fett) را زیر سؤال می‌برد.

رافلو می‌گوید: «اگر یک «جنگ ستارگان» نگاه کنید، هر بار همان نسخه از «جنگ ستارگان» را می‌بینید. شاید کمی طنز داشته باشد. شاید انیمیشن آن کمی متفاوت باشد. اما واقعاً همیشه در همان دنیا هستید. اما در مورد مارول می‌توانید احساس به کلی دگرگونی تجربه کنید، حتی درون دنیای مارول»

«شی-هالک» با بازی «تاتیانا ماسلنی» چهارشنبه ۱۸ آگست از دیزنی+ پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها