صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : خواننده پاپ: نام خشایار در «زیر آسمان شهر» برای تمسخر من انتخاب شد!

خواننده پاپ: نام خشایار در «زیر آسمان شهر» برای تمسخر من انتخاب شد!

خشایار مستوفی زیر آسمان شهر

خشایار اعتمادی، خواننده پاپ گفته که در دوران شهرتش عده‌ای قصد داشته‌اند او را خراب کنند و مهران غفوریان به همراه رضا عطاران هم با گذاشتن نام خشایار مستوفی روی نقش سرایدار مجموعه «زیر آسمان شهر» قصد تمسخر او را داشته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از فیلم نیوز، خشایار اعتمادی که مدتی است از دنیای خوانندگی خداحافظی کرده هفته گذشته در یک ارتباط لایو با مخاطبان صفحه‌اش حرف‌های عجیبی درباره مهران غفوریان و رضا عطاران زده است . او در این ارتباط زنده تاکید کرده که برای تمسخر و تخریب او نام شخصیت سرایدار سریال «زیر آسمان شهر» را خشایار گذاشته‌اند.

اعتمادی گفته در یکی از کنسرت‌هایش مهران غفوریان و رضا عطاران را دیده که بدون دعوت حضور پیدا کرده‌اند و از رفتارهایش یادداشت برداشته‌اند. بعد هم تقلید و تمسخر او توسط غفوریان و لولایی در این سریال ادامه پیدا کرده.

این خواننده پاپ علت این مسئله را اختلاف نظر با تهیه‌کننده سریال عنوان کرده و گفته که تهیه‌کننده سریال چند کلیپ برای او و شادمهر عقیلی و خواننده‌های دیگر به کارگردانی مهران مدیری ضبط کرده اما هیچ‌گاه کلیپ آن کارها را نداده و دستمزد عوامل را هم پرداخت نکرده است.

موسیقی ما صحبت‌های اعتمادی را در قالب یک پست ویدیویی بازنشر داده که این پست در بخش نظرات واکنش‌های مختلفی از سوی مخاطبان به همراه داشته. برخی نوشته‌اند انتخاب یک اسم ربطی به لج‌ولجبازی با یک فرد ندارد و ممکن است اسم خیلی‌ها خشایار باشد. برخی به خاطر استفاده او از عنوان تحقیر و تمسخر برای یک سرایدار گلایه‌ کرده‌اند و برخی هم نوشته‌اند علت ماندگار نبودن خشایار اعتمادی، تقلیدی بودن صدایش است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها