صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دسترسی کارگردانان «Batgirl» به محتوای فیلم مسدود شد!

دسترسی کارگردانان «Batgirl» به محتوای فیلم مسدود شد!

Batgirl

«عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان «بت‌گرل» (Batgirl) در مصاحبه با «اسکریپت» جزئیات بیشتری از کنسل شدن فیلم در کمپانی برادران وارنر دیسکاوری به اشتراک گذاشته‌اند.

اوایل ماه آگست تأیید شد که وارنرها فیلم ضبط شده «بت‌گرل» با بازی «لسلی گریس» را بایگانی خواهند کرد و نه از اچ‌بی‌او مکس و نه سالن‌های سینما پخش نمی‌کنند. این پروژه با بودجه حدود ۹۰ میلیون دلاری تولید شده بود، اما استودیو با لغو آن نزدیک به ۲۰ میلیون دلار صرفه‌جویی می‌کرد. «مایکل کیتون»، «جی.کی. سیمونز» و «برندن فریزر» دیگر بازیگران فیلم بودند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، العربی و فلاح هنوز ابراز امیدواری می‌کنند که فیلمشان سرانجام روزی منتشر شود. آن‌ها این شایعه که اکران‌های آزمایشی ناموفق باعث لغو فیلم شده را تکذیب می‌کنند و می‌گویند: «افرادی از طرف وارنرها به ما گفتند که مشکل از ما یا بازیگر زن و حتی کیفیت فیلم نبوده است. به ما گفتند استراتژی تغییر کرده. مدیریت جدیدی آمده و آن‌ها می‌خواهند صرفه‌جویی کنند.»

این دو فیلمساز مرحله تدوین فیلم را سپری می‌کردند و جلوه‌های ویژه را هنوز بر روی آن اعمال نکرده بودند. فلاح می‌گوید: «وقتی اولین بار شنیدم، بهت‌زده شدم، نمی‌دانستم چه واکنشی نشان دهم. می‌خواستم همه چیز را بشکنم، گریه کنم، حتی بخندم. می‌گفتم: «این اتفاق نخواهد افتاد.»»

العربی اضافه می‌کند:‌ «[«بت‌گرل»] نمی‌تواند در وضعیت فعلی منتشر شود. اگر یک روز قرار باشد منتشر شود، هنوز کار زیادی می‌طلبد. مانند «کات اسنایدر». جلوه‌های ویژه‌ای وجود ندارد، هنوز باید صحنه‌هایی را فیلمبرداری می‌کردیم.»

این فیلمسازان ادعا می‌کنند که برادران وارنر دیسکاوری دسترسی آن‌ها به سرورهای پروژه را مسدود کرده‌اند. فلاح می‌گوید:‌ «هیچ چیزی نداریم. عادل با من تماس گرفت و گفت: «همه‌چیز را روی موبایلت ضبط کن.» به سرور وصل شدم و همه‌چیز مسدود شده بود.» العربی به یاد می‌آورد: «گفتیم: «لعنتی! همه صحنه‌های «بتمن» درون فیلم [از دست رفت]! لعنتی!»

فلاح اما امیدوار است که این فیلم ابرقهرمانی احیا شود: «دیدن همه حمایت‌ها در توییتر، و حتی کارگردانانی مثل «ادگار رایت» و «جیمز گان» که به ما پیام دادند، تسلی‌بخش بود.» العربی تصدیق می‌کند:‌ «بالأخره ما برای مخاطب فیلم می‌سازیم نه خودمان. امیدواریم که یک روز فیلم منتشر شود، به خاطر عوامل و بازیگران.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها