صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امیلی کری، بازیگر «House of the Dragon» به دلیل انتقاد هواداران صفحه توییترش را بست

امیلی کری، بازیگر «House of the Dragon» به دلیل انتقاد هواداران صفحه توییترش را بست

emily carey dragon 02 jpg

«امیلی کری» بازیگر «خاندان اژدها» (House of the Dragon) در پی پخش اولین قسمت سریال صفحه توییترش را حذف کرد.

این بازیگر بریتانیایی ۱۹ ساله در سریال نقش «الیسنت های‌تاور» را بازی می‌کند. در قسمت اول پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، دوست غمخوار «رینایرا تارگرین» با بازی «میلی الکاک» معرفی شد اما خوانندگان کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) از برداشت کری انتقاد کرده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، انتقادات از ماه ژوئیه آغاز شد وقتی که کری به همراه دیگر عوامل سریال به کامیک-کان سن دیه‌گو رفت. او در آن رویداد به هواداران گفت که برای شخصیت الیسنت پیشینه‌ای بدعت‌گذاری کرده تا او را انسانی‌تر کند. خوانندگان کتاب مارتین که می‌دانستند او به یک شخصیت شرور تبدیل خواهد شد، او را متهم به توجیه رفتارهای شخصیت الیسنت کردند.

کری در مصاحبه با یک نشریه استرالیایی می‌گوید انتقادات از او به حدی افزایش پیدا کرده که چاره‌ای جز حذف صفحه توییترش نداشته است: «می‌توانم بگویم که توییتر را حذف کردم چون بسیار پرسروصدا است. حتی وقتی مثبت باشد بسیار زیاد و بسیار پرسروصدا است.» او اضافه می‌کند که این هیجان‌زدگی هواداران را دوست دارد، «اما گاهی طاقت‌فرسا» می‌شود.

کری به فاصله کوتاهی پس از کامیک-کان نوشته بود: «آنچه در مصاحبه گفتم را تغییر نمی‌دهم. الیسنت شخصیت شروری نیست، ملت. وقتی با او ملاقات می‌کنیم کودک است و محصول نظام مردسالاری. فقط منتظر بمانید و ببینید. شاید همدردی کنید.»

کری در مورد آن اظهارات می‌گوید: «پس از کامیک-کان سروصدای زیادی ایجاد شد، اما اتفاق دوست‌داشتنی این بود که هواداران متوجه شدند توییتر را حذف کرده‌ام و در پلتفرم‌های دیگری که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنم به من پیام دادند و حالم را پرسیدند.»

«الیویا کوک» در قسمت‌های بعدی «خاندان اژدها» نقش نسخه بزرگسال‌تر الیسنت را بازی می‌کند. قسمت دوم سریال دوشنبه ۲۹ آگست پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها