صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد شدید خواهر امبر هرد به همکاری MTV و جانی دپ!

انتقاد شدید خواهر امبر هرد به همکاری MTV و جانی دپ!

whitney henriquez خواهر امبر هرد

«ویتنی هرد» خواهر «امبر هرد» از همکاری ام‌تی‌وی با «جانی دپ» به‌شدت انتقاد کرد. دپ یکشنبه شب این هفته حضور کوتاهی در رویداد «جوایز موزیک ویدیو ام‌‌تی‌وی» (MTV VMA) داشت.

هرد در اینستاگرام خطاب به ام‌تی‌وی می‌نویسد: «تهوع‌آور و به وضوح بیچاره‌اید! واقعاً امیدوارم هیچ‌یک از افرادی که این تصمیم را گرفته‌اند دختر نداشته باشند…» او تصویری از «امبر هرد» به اشتراک گذاشته و از هشتگ «من از امبر هرد حمایت می‌کنم» استفاده کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ویتنی در دادگاه افترازنی ویرجینیا به جایگاه شهود رفت و از رابطه میان خواهرش و بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» گفت. او به فاصله کوتاهی پس از اعلام حکم دادگاه، نوشته بود: «دیروز، امروز و فردا و همیشه به تو افتخار می‌کنم برای اینکه از خودت دفاع کردی، هم در اینجا در ویرجینیا و هم در بریتانیا شهادت دادی، و برای اینکه صدای بسیارانی بودی که نمی‌توانستند به آنچه پشت درهای بسته برایشان اتفاق افتاده بودی معترض شوند.» خواهر ۳۴ ساله هرد اضافه می‌کند: «افتخار می‌کنم که برای تو شهادت دادم، و حاضرم یک میلیون مرتبه دیگر همین کار را تکرار کنم چون می‌دانم که شاهد چه چیزی بوده‌ام و چون می‌دانم که حقیقت تا ابد سمت تو است.»

خواهر هرد در دادگاه ویرجینا در مورد حادثه‌ای که مارس ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس اتفاق افتاده گفت: «جانی با یک دست موی امبر را گرفته بود و با دست دیگر به صورت او ضربه می‌زد، در حالی که من آن‌جا ایستاده بودم.» خواهر هرد در ادامه از خوبی، بدی و زشتی رابطه آن‌ها می‌گوید و توضیح می‌دهد: «مشاجره کردند، [اما] عاشق یکدیگر بودند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها