صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آیا دی کاپریو واقعاً از ارتباط با دختران بالای 25 سال خودداری می کند؟

آیا دی کاپریو واقعاً از ارتباط با دختران بالای 25 سال خودداری می کند؟

دی کاپریو

پرسشی که از مدت‌ها قبل پیرامونش گمانه‌زنی‌های زیادی وجود داشته این است که آیا «لئوناردو دی‌کاپریو» واقعاً پس از رسیدن دوست دخترانش به ۲۵ سالگی با آن‌ها قطع رابطه می‌کند؟

این بازیگر ۴۷ ساله هفته پیش به رابطه چهار ساله با «کامیلا مورون» مدل و بازیگر پایان داد تا یک بار دیگر میم‌ها و شوخی‌ها در شبکه‌های اجتماعی در مورد بی‌میلی دی‌کاپریو با زنان بالاتر از ۲۵ ساله به اشتراک گذاشته شوند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ادعا شده است که ستاره «تایتانیک» (Titanic)، «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) و «گرگ وال استریت» (The Wolf Of Wall Street) تا امروز با هیچ زن زیر ۲۵ ساله‌ای رابطه نداشته است. یکی کاربران توییتر (zedonarrival) می‌نویسد: «هیچ پدیده‌ای موثق‌تر از این روی زمین وجود ندارد که لئوناردو دی‌کاپریو در ۲۵ سالگی با دوستان دخترش قطع رابطه می‌کند، آمارش نفس را بند می‌آورد.»

گروهی دیگر می‌گویند شاید معنای پنهانی در قرار گذاشتن دی‌کاپریو با زنان پیش از بیست و پنج سالگی‌شان وجود دارد. کاربر دیگری به شوخی می‌نویسد: «شاید لئونادرو دی‌کاپریو به قدری از ۱۱ سپتامبر متنفر است که نمی‌تواند با زنانی آن حادثه را به یاد می‌آورند قرار بگذارد.»

اما گذشته از شوخی‌ها، به نظر می‌رسد که این ادعا صحت داشته باشد. هرچند این بازیگر سعی می‌کند جزئیات زندگی شخصی‌اش را فاش نسازد، اما شماری از روابط او علنی شده‌اند و به سال ۱۹۹۹ برمی‌گردند. بررسی «نیوزویک» نشان می‌دهد که دی‌کاپریو از آن زمان تاکنون با هیچ زن بالاتر از ۲۵ ساله‌ای قرار ملاقات نداشته است.

مجله «ووگ» از سوی دیگر می‌نویسد این تمایل دی‌کاپریو از ۲۴ یا ۲۵ سالگی او آغاز شده وقتی که با «ژیزلی بینچنی» (Gisele Bündchen) مدل برزیلی متولد ۱۹۸۰ وارد رابطه شد و به مدت شش سال با او ماند. در سال ۲۰۰۹، بینچنی در مورد این رابطه به «ونیتی فر» گفته بود: «بسیار جوان بودیم و از جهاتی با هم بزرگ شدیم.» این دو در سال ۲۰۰۵، وقتی این مدل ۲۵ ساله شد از یکدیگر جدا شدند.

نمودار ارتباط با دختران دی کاپریو

«دیلی میل» گزارش داده است که دی‌کاپریو سپس رابطه‌ای طولانی با «بار رافائلی» از نوامبر ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۱ آغاز کرد. رافائلی ۴ ژوئن ۲۰۱۱ به ۲۶ سالگی رسید.

«لس‌آنجلس تایمز» می‌نویسد پس از این رابطه، دی‌کاپریو از ژوئیه ۲۰۱۳ تا دسامبر ۲۰۱۴ با «تونی گران» مدل آلمانی قرار گذاشته است. آن‌ها سپتامبر سال ۲۰۱۷ نیز در کنار یکدیگر دیده شدند اما در آن زمان تأیید نشد که این بار رابطه دیگری آغاز کرده‌اند. گران ۷ ژوئیه ۲۰۱۸ به ۲۶ سالگی رسید وقتی که دی‌کاپریو به او بدرود گفته و وارد رابطه طولانی دیگری شده بود.

«کامیلا مورون» آخرین دوست دختر دی‌کاپریو بود که بنابر نوشته مجله «پیپل» از یکدیگر جدا شده‌اند. این مدل نیز ژوئن امسال ۲۵ ساله شده بود.

بر اساس گزارش‌های تأیید نشده دی‌کاپریو با زنان سرشناس دیگری نیز رابطه داشته که اغلب آن‌ها ۲۵ ساله یا کمتر بوده‌اند. چارتی که به کوشش کاربران «ردیت» تهیه شده، نشان می‌دهد که «بلیک لایولی»، «کلی روربک» و «نینا اگدال» مدل دانمارکی از جمله این زنان بوده‌اند.

یکی از منابع ناشناس نزدیک به دی‌کاپریو به «نیویورک پست» می‌گوید: «وقتی دختران به ۲۵ سالگی می‌رسند، بیشتر می‌خواهند – تمایل دارند ازدواج کنند و خانواده تشکیل دهند. این چیزی نیست که لئو می‌خواهد. او خانواده نمی‌خواهد و تمایلی ندارد اطراف زنانی باشد که به خاطر این موضوع او را تحت فشار قرار دهند. به محض اینکه دختر با او ملاقات کند، ساعت به شمارش می‌افتد. اگر تا چند سال بعد خیلی پیر شوند، رفتنی‌اند. اگر خیلی نزدیک شوند، رفتنی‌اند. [دی‌کاپریو] سالخورده‌تر شده اما سلیقه‌اش تغییری نکرده.»

این هفته «دیلی میل» گزارش داد که دی‌کاپریو دوست دختر بعدی‌اش را یافته است. این زن «ماریا برگووا» مدل اوکراینی ۲۲ ساله است که در ماه ژوئیه امسال در جنوب فرانسه به همراه دی‌کاپریو دیده شده بود. برگووا مدتی همسر «احمد مسعود عبدالحفیظ» نوه دستیار سابق «معمر قذافی» بوده اما متولد سوییس است و در حال حاضر ساکن لندن.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها