صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : سرویس «آپارات گیم» برای همیشه تعطیل شد!

سرویس «آپارات گیم» برای همیشه تعطیل شد!

آپارات گیم

سرویس آپارات گیم برای همیشه تعطیل شد.

محمد جواد شکوری مقدم، مدیر عامل هلدینگ صباایده اعلام کرد که به دلیل حواشی 2 ماه خیر، این شرکت تصمیم به تعطیلی سرویس گیم آپارات گرفته است. شکوری مقدم در این خصوص گفت:« حدود دو ماه قبل، آقای جبلی، رئیس صداوسیما، در دانشگاه صنعتی شریف به حوزه گیم استریمینگ و آپارات گیم پرداختند و فضای آن را پر از محتواهای مستهجن و شیطان‌پرستی اعلام کردند. در پی آن، میزگردهایی در سازمان صداوسیما برگزار شد و روزنامه‌ها این موضوع را تیتر و از سرویس‌های مشابه، مثل توییچ تمجید کردند. در مکالمه‌‌ی هم که چند روز پیش با مجموعه ساترا داشتم، اعلام کردند که طی نامه‌هایی از سمت برخی نهادها، موظف به نظارت دقیق و درست بر این فضا شده‌اند.

    حدود دو ماه قبل، آقای جبلی، رئیس صداوسیما، در دانشگاه صنعتی شریف به حوزه گیم استریمینگ و آپارات گیم پرداختند و فضای آن را پر از محتواهای مستهجن و شیطان‌پرستی اعلام کردند. در پی آن، میزگردهایی در سازمان صداوسیما برگزار شد و روزنامه‌ها این موضوع را تیتر و از سرویس‌های مشابه، مثل توییچ تمجید کردند. در مکالمه‌‌ی هم که چند روز پیش با مجموعه ساترا داشتم، اعلام کردند که طی نامه‌هایی از سمت برخی نهادها، موظف به نظارت دقیق و درست بر این فضا شده‌اند.»

وی همچنین اعلام کرد:« خسته شده‌ایم و می‌خواهیم نوع مواجهه خود را با این چالش تغییر دهیم. این میدان را به خودشان واگذار می‌کنیم. می‌توانند روی تلوبیون سرویس استریمینگ راه‌اندازی کنند. سرویس آپارات گیم تا انتهای سال میلادی جاری یک ماژول از یک پورتال گیم عربی خواهد شد. برند جدایی نخواهد داشت؛ اما همچنان به توسعه‌اش ادامه خواهد داد »

به این ترتیب، سرویس آپارات گیم در روز جمعه، 18 شهریور سال 1401 برای همیشه خاموش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها