صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد ایلان ماسک از سریال «ارباب حلقه ها»: مردان یا بزدل هستند یا کثیف اند!

انتقاد ایلان ماسک از سریال «ارباب حلقه ها»: مردان یا بزدل هستند یا کثیف اند!

ایلان ماسک

«ایلان ماسک» از سریال پرخرج «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (Lord Of The Rings: The Rings Of Power) که به تازگی از آمازون پرایم ویدیو پخش شده انتقاد کرد.

مدیر عامل تسلا در توییتر با چند توییت کوتاه انتقاداتش را مطرح کرده و می‌گوید: «تالکین در گورش می‌لرزد.» او در توییت دیگری اضافه می‌کند: «تقریباً همه شخصیت‌های مرد تا اینجا بزدل و کثیف‌اند یا هر دو. فقط گالادریل شجاع، زیرک و مهربان است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دو قسمت اول این سریال به‌رغم انتقاد ماسک در پرایم ویدیو ۲۵ میلیون بیننده داشته و رکورد این پلتفرم در روز اول را شکسته است. پخش فصل اول این فصل که از هشت اپیزود تشکیل شده تا ۱۴ اکتبر ادامه دارد.

ماسک که در تلاش است خودش را از پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خریداری توییتر خلاص کند، از چند سال پیش با «جف بیزوس» مؤسس آمازون اختلافاتی دارد و در شبکه‌های اجتماعی از استراتژی‌های او به شوخی انتقاد می‌کند. بیزوس در چند مورد پاسخ ماسک را داده است.

هر دوی این میلیاردها هزینه‌های هنگفتی روی پروژه‌های فضایی کرده‌اند و اغلب منتقد یکدیگر بوده‌اند. ماسک در حال حاضر بالاتر از بیزوس ثروتمندترین مرد دنیاست.

سریال «ارباب حلقه‌ها» از زمان پخش با انتقادات زیادی روبرو شده است. با افزایش بمباران امتیازات سریال به هدف پایین آوردن میانگین آن در «راتن تومیتوز» و «آی‌ام‌دی‌بی»، آمازون به مدت ۷۲ ساعت امکان امتیاز‌دهی به سریال را غیرفعال کرد.

معرفی یک الف رنگین‌پوست تنها یکی از انتقاداتی است که دوستداران آثار تالکین علیه این مجموعه فانتزی مطرح می‌کنند. «اسماعیل کروز کوردووا» بازیگر این نقش فاش کرده است که هر روز هزاران پیام تنفر‌آمیز دریافت می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها