صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : صحبت های جنیفر لارنس درباره دو تجربه سقط جنین کابوس وار

صحبت های جنیفر لارنس درباره دو تجربه سقط جنین کابوس وار

جنیفر لارنس

«جنیفر لارنس» در مصاحبه جدیدی با مجله «ووگ» فاش می‌کند که دو مرتبه سقط جنین را پیش از به دنیا آوردن پسرش تجربه کرده است. این بازیگر برنده اسکار می‌گوید در اوایل دهه سوم زندگی‌اش باردار شده و «تنها در مونترال» سقط جنین کرده است. لارنس در حین فیلمبرداری «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» دوباره باردارد شد و سقط جنین دیگری داشت. او سپس تحت عمل جراحی رحم قرار می‌گیرد.

لارنس این تجارب را وقتی فاش می‌کند که در مصاحبه با مجله از لغو حکم «رو در برابر وید» دیوان عالی ایالات متحده می‌گفت. ایالت کنتاکی زادگاه لارنس اخیراً با این لغو این حکم سقط جنین را ممنوع کرده است. این اتفاق شکاف میان لارنس و خانواده جمهوری‌خواه او را بیش از پیش می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، لارنس می‌گوید: «به یاد می‌آورم که وقتی باردار بودم هزاران بار در موردش فکر کردم. در مورد اتفاقاتی که برای بدنم می‌افتد. در حالی که بارداری فوق‌العاده‌ای و خوبی داشتم. اما تمامی لحظات زندگی‌ام متفاوت بود. گاهی فکر می‌کردم: چه می‌شد اگر مجبور بودم باردار شوم؟»

لارنس در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید اختلاف با خانواده‌اش در مورد مسائل سیاسی را با تراپیست خودش مطرح کرده و حتی به او گفته است که کابوس «تاکر کارلسون» مجری شبکه محافظه‌کار فاکس نیوز را می‌بیند.

لارنس می‌گوید: «اطلاعاتی که [خانواده‌ام] دریافت می‌کنند متفاوت است. زندگی‌شان متفاوت است. سعی کرده‌ام فراموشش کنم اما نمی‌توانم. نمی‌توانم. متأسفم دارم خودم را خالی می‌کنم، اما نمی‌توانم آدم‌هایی که دیگر سیاسی نیستند را تحمل کنم. در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنید. باید سیاسی باشید. خیلی ترسناک است. سیاست جان آدم‌ها را می‌گیرد.»

لارنس اضافه می‌کند که نمی‌خواهد خانواده‌اش را «بی‌اعتبار» کند اما «می‌دانم که آدم‌های زیادی در وضعیت مشابهی قرار دارند. چطور می‌توانید دختری را از بدو تولد بزرگ کنید و معتقد باشید که شایسته برابری نیست؟ چطور؟»

لارنس در هالیوود نیز برای تحقق برابری می‌جنگد. هک استودیوی سونی فاش کرد که او دستمزی بسیار کمتر برای فیلم «اخاذی آمریکایی» (American Hustle) دریافت کرده در حالی که در سال ۲۰۲۱ گزارش شد او برای «بالا را نگاه نکنید» ۵ میلیون دلار کمتر از «لئوناردو دی‌کاپریو» گرفته است.

لارنس امسال فیلم «گذرگاه» (Causeway) را در جشنواره تورنتو دارد. این فیلم ۴ نوامبر اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها