صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تعریف و تمجید کیت هرینگتون از سریال «Game of Thrones»

تعریف و تمجید کیت هرینگتون از سریال «Game of Thrones»

کیت هرینگتون خانه اژدها

«کیت هرینگتون» بازیگر نقش «جان اسنو» در «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) می‌گوید پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of the Dragon) را دیده و معتقد است که سازندگان «فوق‌العاده» عمل کرده‌اند. قسمت اول «خاندان اژدها» با ۱۰ میلیون بیننده رکورد شبکه اچ‌بی را شکست. این سریال در شبکه‌های اسکای بریتانیا نیز رکوردشکنی کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هرینگتون در مصاحبه «اینترتینمنت تونایت» در جشنواره تورنتو می‌گوید: «واقعاً از آن لذت می‌برم. دوست من میگل [ساپوچنیک] شورانر آن است، بنابراین واقعاً لذت می‌برم.»

او اضافه می‌کند: «به نظرم فوق‌العاده عمل کرده‌اند. اتفاق عجیبی است که سریال جدیدی در دنیایی که وجود داشته بسازید و آن را منحصر به فرد کنید. فکر می‌کنم آن‌ها واقعاً موفق شده‌اند چنین کنند.»

سریال «خاندان اژدها» به نویسندگی «جرج آر. آر. مارتین»، «میگل ساپوچنیک» و «رایان کاندال» از کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) مارتین اقتباس شده و داستانی در مورد «خاندان تارگرین» روایت می‌کند و مخاطبین را به ۲۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» می‌برد. ساپوچنیک یکی از کارگردانان «بازی تاج‌وتخت» است و اپیزودهای «شب طولانی» (The Long Night) و «نبرد حرامزادگان» (Battle of the Bastards) را کارگردانی کرده است.

«پدی کانسیداین»، «الیویا کوک»، «اما دارسی»، «مت اسمیت»، «استیو توسان» و «رایس ایوانز» از جمله بازیگران این سریال در فصل اول خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها