صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : تکذیب بودجه 150 میلیارد تومانی «برادران لیلا» / تهیه کننده: فقط 30 میلیارد تومان بوده!

تکذیب بودجه 150 میلیارد تومانی «برادران لیلا» / تهیه کننده: فقط 30 میلیارد تومان بوده!

برادران لیلا

پس از انتشار خبر بودجه 5 میلیون دلاری فیلم «برادران لیلا» توسط وب سایت IMDB، جواد نوروزبیگی، تهیه کننده فیلم ارقام منتشر شده را تکذیب کرد.

جواد نوروزبیگی در مصاحبه با مهر درباره رقم بودجه منتشر شده گفت:« آنچه در سایت آی‌ام‌دی‌بی درباره هزینه ساخت «برادران لیلا» درج شده صحت ندارد. در واقع تنها یک پنجم این مبلغ یعنی برابر با یک میلیون دلار صرف ساخت این فیلم سینمایی شده است»

به گزارش مووی مگ، وی در پاسخ به این ابهام که معمولاً اطلاعات درباره فیلم‌ها را عوامل فیلم در اختیار این سایت قرار می‌دهند و امکان دخل و تصرف در آن از سوی مخاطبان نیست، هم تأکید کرد: این اطلاعات را نه من و نه کارگردان به این سایت نداده‌ایم و منبع کسب اطلاعشان در این زمینه ایراد داشته است. درواقع ما اصلاً خبری از این موضوع نداشتیم بنابراین این خبر یک خبر جعلی است.»

با این حال، علی رغم تکذیب بودجه 5 میلیون دلاری، کماکان می توان «برادران لیلا» را با هزینه ساخت 30 میلیارد تومانی، یکی از گران ترین آثار سینمایی ایران لقب داد.

با توجه به فرمول فروش سینما، «برادران لیلا» باید در گیشه بیشتر از 90 میلیارد فروش داشته باشد تا به سوددهی برای تهیه کنندگانش برسد.

آیا این فیلم پتانسیل چنین فروشی را خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها