صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کیانو ریوز با «کنستانتین 2» باز می گردد

کیانو ریوز با «کنستانتین 2» باز می گردد

کنستانتین 2

برادران وارنر و دی‌سی دنباله «کنستانتین» (Constantine) را با همکاری «کیانو ریوز» و «فرانسیس لارنس» می‌سازد. «ددلاین» گزارش داده است که «آکیوا گلدزمن» نویسنده فیلمنامه و با کمپانی وید رود پیکچرز یکی از تهیه‌کنندگان پروژه در کنار «جی.جی. آبرامز» و «هانا مینگلا» خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «کنستانتین» اول ۱۷ سال قبل ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. ریوز در این فیلم نقش «جان کنستانتین» شیطان‌شناس را بازی کرد که مانع ورود شیاطین از جهنم به زمین شد و در نبرد جبرئیل و لوسیفر نیز حضور داشت. «شایا لباف»، «جایمون هونسو»، «ریچل وایس»، «تیلدا سوئینتن»، و «پیتر استورمر» در نقش «لوسیفر» دیگر بازیگران فیلم بودند. استورمر پیش‌تر در اینستاگرام تأیید کرده بود که «دنباله در حال ساخت است.»

ریوز در سال ۲۰۲۰ به «ورایتی» گفته بود: «من همیشه دوست داشتم نقش «جان کنستانتین» را دوباره بازی کنم. عاشق آن دنیا و آن شخصیت هستم. از بازی در آن نقش در آن دنیا بسیار لذت بردم.»

«جی.جی. آبرامز» در حال کار بر روی سریال «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark) برای اچ‌بی‌او مکس است و انتظار می‌رود «جان کنستانتین» هم در آن ظاهر شود.

ریوز سال گذشته چندگانه «ماتریکس» را با «رستاخیزهای ماتریکس» (The Matrix Resurrections) احیا کرد و دوباره در نقش «نئو» یا «توماس اندرسون» ظاهر شد. او امسال در انیمیشن «لیگ ابرحیوانات اهلی دی‌سی» (DC League of Super-Pets) در نقش «بتمن» صداپیشگی کرده و فیلم «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) را در مرحله پس از تولید دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها