صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کریستین بیل: هر بازیگری که نقش به دست آورده به این دلیل است که دی کاپریو آن را رد کرده!

کریستین بیل: هر بازیگری که نقش به دست آورده به این دلیل است که دی کاپریو آن را رد کرده!

کریستین بیل

کریستین بیل که قرار است به زودی با فیلم «Amsterdam» به کارگردانی آدام مک کی روی پرده سینماها باشد، در یک مصاحبه صحبت های جالبی در خصوص تجربه بازیگری انجام داده و گفته بسیاری از بازیگران که نقش های اول به دست می آورند، آن را مدیون لئوناردو دی کاپریو هستند چراکه او آن نقش ها را نپذیرفته تا به بازیگران دیگر برسد!

بیل در این خصوص گفته: «تا امروز، هر بازیگری که نقشی به دست آورده، دلیلش این بوده که دیکاپریو آن ها را نپذیرفته است. اهمیتی ندارد با کارگردان ‌ها تا چه حد رفیق باشید. افرادی که من با آن ها کار کرده ام، همه آن نقش‌ها را اول به دیکاپریو پیشنهاد کرده‌اند. بنابراین، متشکرم لئو! چون واقعا می‌تواند برای بازیگری حق انتخاب داشته باشد و خوش به حالش!»

به گزارش مووی مگ، لئوناردو دی کاپریو قبلاً بازی در نقش پاتریک بیتمن در فیلم «روانی آمریکایی» را رد کرده بود و کریستین بیل جایگزین او شد. بیل در این خصوص می‌گوید: «هیچ‌کس جز کارگردان اعتقادی به من نداشت و  گفتند تنها در شرایطی می‌توانم در این فیلم بازی کنم که با دستمزد در نظر گرفته آن ها کنار بیایم!»

بیل همچنین درباره بازی در فیلم «Thor: Love and Thunder» در مقابل پرده‌های سبز گفته: «اولین باری بود که این کار را می‌کردم. یعنی تعریفش یکنواختی است. عوامل خوبی همکار شما هستند. بازیگرانی هستند  که بسیار باتجربه‌تر از من هستند. اما آیا می‌توانید تفاوت یک روز را با روز دیگر تشخیص دهید؟ ابدا نه! نمی‌دانید چه کنید. حتی قادر نبودم یک صحنه را از صحنه‌ای دیگر تشخیص دهم. در همه حال می‌گفتند: «تمرکزتان روی صحنه شماره سه باشید.» و من می‌گفتم: «صحنه شماره سه کدام است؟» می‌گفتند: «همان که آبی است.» بعد می‌گفتند: «روی صحنه شماره هفت باشید.»، «صحنه شماره هفت کدام است؟»، «همان که آبی است.» و من می‌پرسیدم: «کجاست؟»»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها