صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نقد و امتیاز منتقدان به فیلم بلک آدام (Black Adam)

نقد و امتیاز منتقدان به فیلم بلک آدام (Black Adam)

بلک آدام - Black Adam

نخستین واکنش ها به فیلم اَبَرقهرمانی بلک آدام (Black Adam) با بازی دواین جانسون و پیرس برازنان منتشر شد.

این فیلم براساس یکی از شخصیت های DC ساخته شده و انتظار می رود که بتواند فروش قابل توجهی در سینما را تجربه کند.

با اکران فیلم، نقدهای منتقدان رسانه های معتبر جهان منتشر شده است. در ادامه می توانید خلاصه ای از نظر منتقدان جهان درباره فیلم «بلک آدام» را بخوانید.

 اریک دیویس (منتقد فندنگو): «بلک آدام» اثری است که بلافاصله مجذوب شخصیت های آن خواهید شد. دواین جانسون در این فیلم جسور و جذاب است و تماشاگر به راحتی او را می فهمد. به نظرم بهتر است که فیلم های بیشتری برای جامعه عدالت آمریکا آمریکا ساخته شود!»

 شان کین (منتقد سی نت): زحمت زیادی برای تماشای فیلم در مراسم افتتاحیه نیویورک متحمل شدم اما حیف که این فیلم، فیلم بدی است. به طور مشخص نه احساسات عاطفی شکل گرفته در فیلم عمیق است و نه تهدیدهایی که در فیلم درباره آن صحبت می شود واقعی هستند و حتی جلوه های ویژه فیلم هم بی روح هستند»

کورتنی هاوارد (منتقد واریتی): دواین جانسون در نقش اصلی فیلم « Black Adam» عالی است و کارگردان فیلم یعنی « Juame Collet-Serra» نیز توانسته تمام اقدامات لازم برای گسترش دنیای فیلم به شکلی جذاب تر فراهم کند.

اسکات منزل (فوربز): «بلک آدام» هرچیزی که ازش انتظار داشتم را نه تنها برآورده کرده بلکه فراتر هم می رود. می توان گفت که این فیلم یک اثر ضد قهرمانی به شکل فیلم های اسنایدر با صحنه های شگفت انگیز است و دواین جانسون هم دقیقاً برای بازی در نقش اصلی فیلم به دنیا آمده است!

بن رولف (دیسکاسینگ فیلم): «Black Adam» اکشن ترین فیلم تاریخ تا به امروز است. تجربه هیجان انگیز توقف ناپذیری که در قاب تصویر می درخشد. در هنگام تماشای فیلم شما مجالی برای صحبت یا تنفس نخواهید داشت. «دواین جانسون» در نقش اصلی فیلم فوق العاده است و همچنین پیرس برازنان نیز حضور قابل توجهی در فیلم دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها