صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : افشاگری آنا فاریس درباره مورد آزار جنسی قرار گرفتن توسط ایوان رایتمن

افشاگری آنا فاریس درباره مورد آزار جنسی قرار گرفتن توسط ایوان رایتمن

آنا فاریس

«آنا فاریس» هویت کارگردانی که به او آزار جنسی رسانده است را فاش کرد. «ایوان رایتمن» کارگردان «شکارچیان روح» (Ghostbusters) و بسیاری دیگر که فوریه گذشته از دنیا رفت.

فاریس در پادکست «فاقد صلاحیت» (Unqualified) می‌گوید در حین فیلمبرداری کمدی رمانتیک «ابر دوست‌دختر سابق من» (My Super Ex-Girlfriend) در سال ۲۰۰۶ او را لمس جنسی کرده و در اولین روز فیلمبرداری به او تشر زده است. فاریس از این برخورد خود را «خشمگین، جریحه‌دار و تحقیرشده» می‌یابد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فاریس در این پادکست به «لینا دانام» می‌گوید: «یکی از سخت‌ترین تجارب من با ایوان رایتمن بود. یعنی، تصور اینکه سعی کنی تحت این سلطه وحشت یک فیلم کمدی بسازی… او صدایش را بالا می‌برد. هر روز یک نفر را ناراحت می‌کرد… و در اولین روزی که من فیلمبرداری داشتم، نوبت من بود.»

دیگر بازیگران این کمدی «لوک ویلسون»، «رین ویلسون»، «اوما تورمن» و «کاترین رایتمن» دختر کارگردان بودند.

فاریس می‌گوید در اولین روز فیلمبرداری مانع سرازیر شدن اشک‌هایش شده است. دانام به او یادآوری می‌کند: «فکر نکن که تو اولین کسی هستی که این را گزارش می‌کنی. متأسفم که چنین تجربه‌ای داشته‌ای. هیچ‌کس مخالفت نکرد؟» فاریس پاسخ می‌دهد: «نه، سال ۲۰۰۶ بود.»

فاریس در سال ۲۰۱۷ بی‌آنکه نامی از رایتمن ببرد فاش کرده بود که آزار جنسی دیده است: «در یکی از صحنه‌ها روی یک نردبان بودم و قرار بود کتاب‌هایی را از روی قفسه بردارم و او در مقابل عوامل محکم به ماتحت من ضربه زد. و تمام واکنشی که می‌توانستم نشان دهم خنده عصبی بود. به یاد می‌آورم که به اطرافم نگاه کردم و دیدم که عوامل انگار می‌گفتند: «می‌خواهی چه واکنشی به خاطرش نشان دهی؟ عجیب به نظر می‌آمد.» و این‌گونه بود که فراموشش کردم. فکر کردم: «اتفاقی نیفتاده. یعنی مسئله مهمی نیست. خودت را جمع کن، فاریس. فقط بخند.» اما باعث شد احساس حقارت کنم. او حاضر نبود چنین عملی با یک بازیگر مرد نقش اول کند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها