صفحه اصلی > معرفی فیلم خارجی : نقد و نمرات منتقدان درباره فیلم آمستردام (Amsterdam)

نقد و نمرات منتقدان درباره فیلم آمستردام (Amsterdam)

آمستردام (Amsterdam)

 

فیلم آمستردام (Amsterdam) جدیدترین اثر دیوید او راسل است که بازیگران مشهور فراوانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم داستان سه دوست را روایت می کند که ناگهان متوجه می شوند در میان یک توطئه خطرناک قرار گرفته اند.

با اکران فیلم، نقدهای منتقدان بر روی فیلم «آمستردام» منتشر شده است. نقدهایی که نشان می دهد بر خلاف گذشته، منتقدان این بار چندان از فیلم جدید او راسل استقبال نکرده اند.

با هم نگاهی به برخی از نقدهای منتشر شده بر فیلم «آمستردام» بیندازیم.

تیم گریسون منتقد «اسکرین دیلی»:  جاه طلبی های این داستان فراوان است که حتی در لحظاتی جذاب هم هستند. با این حال، با گفت این جاه طلبی جلوتر از شخصیت پردازی های هستند که به اندازه کافی به آن ها پرداخته نشده است»

پیتر بردشاو منتقد «گاردین»: «آمستردام» در روایت داستان دچار تضاد شده است. به نظر می رسد سایه ای سنگین در فیلم حس می شود که اجازه نمی دهد این روایت آن طور که باید، پُر تنش باشد.

آمستردام (Amsterdam)

پیتر دبروژ منتقد ورایتی»: هر چیزی که برای شکست و ناکامی یک فیلم سینمایی نیاز است در فیلم «آمستردام» پیدا می شود با این حال، اصالت اثر می تواند طرفداران زیادی را به خود جلب کند. «آمستردام» اثری جاه طلبانه است که سال های سال طول می کشد تا ارزش آن کشف و درک شود.

دیوید ارلیج منتقد «ایندی وایر»: اثر کمدی و تاریخی «آمستردام» از بازیگران مشهوری در فیلم استفاده کرده که در بهترین حالت می توانند مخاطب را سرگرم کنند و در بدترین حالت هم کلیت فیلم ناخوشایند است و نمی داند که به اشتباه در حال تاکید بر عنصر سرگرم کنندگی خودش است»

رابی کالین منتقد «تلگراف»: شاید «آمستردام» تاریخ 15 ساله ای روایت کند، دو قاره را در بر گیرد و داستان های فرعی بی شماری را به تصویر بکشد، اما به طور فزاینده ای سخت خواهد بود که این حس را از بین ببرید که در حال تماشای اثری هستید که ایده ای نحیف دارد.

رابرت آبل منتقد «د رپ»: «آمستردام» شلخته و مملو از کاراکترهای پرداخت نشده است که در دهه 30 آن ها را ملاقات می کنید و دوربین بد و تدوین نامناسب، باعث ایجاد مشکلات بسیار می شود.

جرد هافمن منتقد «ای وی کلاب»: آمستردام با هیچ متر و معیاری فیلم خوبی نیست، اگرچه به نظر می رسد فوق العاده به نظر می رسد و همه اتفاقات. . . پرانرژی، سرگرم کننده و لذت بخش هستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها