صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازگشت هنری کویل به نقش «سوپرمن» تایید شد

بازگشت هنری کویل به نقش «سوپرمن» تایید شد

هنری کویل

(این متن حاوی اسپویل است) «هنری کویل» پس از حضور کوتاهی در صحنه پایانی فیلم «بلک آدام» (Black Adam) سرانجام در اینستاگرام تأیید کرد که در دنیای سینمایی دی‌سی نقش «سوپرمن» را تکرار خواهد کرد. او آخرین بار در «لیگ عدالت» (Justice League) «زک اسنایدر» این نقش را بازی کرده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کویل از «صبوری» هواداران قدردانی می‌کند و می‌گوید: «می‌خواستم رسماً اعلام کنم – به نقش سوپرمن برگشته‌ام.» او می‌نویسد: «دوستان من، این گوشه‌ای بود از آنچه در پیش است. طلوع امید تجدید شد. از صبوری شما متشکرم، پاداش آن را خواهید گرفت.»

کویل برای فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) در سال ۲۰۱۰ انتخاب شد و سپس در فیلم‌های «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) و «لیگ عدالت» نقش‌آفرینی کرد.

یک هفته پیش از اکران عمومی «بلک آدام» فاش شده بود که کویل در صحنه پایانی فیلم ظاهر خواهد شد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «دووین جانسون» نقشی کلیدی در بازگرداندن کویل داشته و «والتر هامادا» مدیر سابق دی‌سی فیلمز قصد داشته بازیگر «سوپرمن» را بدون سر در صحنه پایانی نشان دهد. کویل سپتامبر امسال برای این صحنه مقابل دوربین رفت.

جانسون پیش‌تر در مصاحبه با «سینمابلند» گفته بود: «همان‌طور که من ۱۵ سال برای «بلک آدام» به سختی جنگیدم، [تهیه کنندگان] دنی و هیرام [گارسیا] شش سال است که برای [بازگشت «سوپرمن»] جنگیدند، همه ما برای این لحظه جنگیده‌ایم. بنابراین، من می‌خواهم این را بگویم: «به خانه خوش آمدی!»»

«بلک آدام» اگرچه با استقبال منتقدین مواجه نشد اما در افتتاحیه ۱۴۰ میلیون دلار فروخت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها