صفحه اصلی > رپرتاژ : قیمت خرید آنلاین نوار تست قند خون

قیمت خرید آنلاین نوار تست قند خون

تست قند خون

با وجود روش های مختلف و گوناگون خرید محصولات مختلف ، خرید اینترنتی در سال های اخیر تبدیل به یکی از محبوب ترین روش ها شده است . افراد ترجیح می دهند به جای صرف زمان طولانی جهت خرید اقلام مورد نیاز ، ان ها را در کوتاه ترین زمان درب محل تحویل بگیرند  . این مساله برای خریداران تجهیزات پزشکی نیز صدق می کند .

اقلامی همچون نوار تست قند خون ، از مهم ترین نیازمندی های روزانه افرادی ست که باید مرتبا خون خود را پالایش کنند . بیماران دیابتی ، بانوان باردار  ، افراد مسن ، افرادی با بیماری های زمینه ای و … روزانه باید بین 1 الی 4 بار ( بسته به نوع و شدت بیماری ) قند خون را بررسی نمایند . این امر نیازمند به دسترسی دائم به نوار تست است . چرا که این امر ارتباط مستقیم با وضعیت سلامت انان و کنترل بیماری دارد .

با کمک خرید اینترنتی ، افراد همواره به فروشگاه های انلاین دسترسی داشته و می توانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند . اما خرید اینترنتی محصولات پزشکی و نوار های تست قند خون ، نیازمند کسب برخی اطلاعات است  . در زیر به بررسی نکاتی پرداخته شده است که می تواند فرد را به سمت خریدی ایمن و اصولی هدایت کند .

یکی از دلایلی که خرید آنلاین نوار تست قند خون افزایش داده است قیمت نوار ها می باشد معمولا خرید اینترنتی نوار تست قند خون 10 الی 20 درصد ارزان تر از خرید حضوری است

موارد مهم هنگام خرید آنلاین نوار تست قند خون 

برخی نکات پیش از خرید محصول باید به طور کامل بررسی شوند .

  • اولین نکته ، توجه به برند و مدل محصول است . هر دستگاه گلوکومتر برای روشن شدن و اقدام به تست قند ، نیاز به استریپ ( نوار تست ) مخصوص به خود را دارد . طبق این توصیف ، برای خرید نوار ، حتما باید مدل دستگاه در نظر گرفته شود . هیچ نواری وجود ندارد که بتواند با تمامی گلوکومتر ها سازگاری داشته باشد . البته برخی نوار های تست به گونه ای طراحی شده اند که یک نوار بتواند برای تمامی مدل های یک برند کاربرد داشته باشد . اما برخی دیگر نیز هر مدل از یک برند ، نوار خاص خود را نیاز دارد .
  • نکته مهم دیگر ، توجه به تاریخ انقضای درج شده روی جلد است . این تاریخ ممکن است بین 6 ماه تا 1.5 سال زمان داشته باشد . توصیه می شود افرادی که کمترین میزان استفاده از گلوکومتر را دارند ، بسته هایی خریداری کنند که انقضای بیشتری داشته باشد . با این اوصاف ، تاریخ درج شده روی جلد تنها در صورتی معتبر است که بسته ها به صورت پلمپ باشند . با باز شدن درب قوطی حتی برای یک لحظه ، تاریخ انقضای واقعی محصول تغییر پیدا کرده و باید ظرف مدت 3 ماه مصرف شوند .
  • از طرف دیگر ، هر بسته حاوی تعداد متغیری از نوار است . بسته های نوار تست در تعداد 25 عدد ، 50 و یا 100 عدد در بازار موجود هستند . بهتر است خرید بر اساس تعداد مورد نیاز صورت بگیرد . البته برخی برند ها به منظور افزایش حداکثری زمان نگهداری نوار ، تعداد خریداری شده را در قوطی های مجزا ارائه می دهند . به عنوان مثال ، ممکن است با باز کردن یک بسته 50 عددی ، مشاهده شود که این تعداد در دو قوطی مجزا تفکیک شده اند . با کمک این کار می توان نوار را برای مدت طولانی در حالت اکبند نگهداری نمود .


نحوه خرید آنلاین نوار تست قند خون

با ورود به سایت های معتبر مانند bigazand.com ، محصولات پزشکی در دسته بندی های مخصوص ، قرار گرفته اند . نوار های تست قند خون جزو محصولات جانبی دستگاه تست قند خون محسوب می شوند . با کلیک کردن روی هر برند ، نوار های تست متعلق به همان برند نمودار می شوند . معمولا در اطلاعات درج شده موجود در سایت ، نوشته می شود که هر نوار با چه دستگاه هایی سازگاری دارد . با این حال می توان با مشاورین فروش نیز تماس گرفته و یا به صورت انلاین ، اطلاعات لازم را کسب نمود .

مشاوره تلفنی و انلاین با مشاورین کمک می کند تا افرادی که به تازگی قصد استفاده از گلوکومتر را دارند ، و یا افرادی که دستگاه خود را به مدلی دیگر تغییر داده اند ، بتوانند گزینه صحیح را خریداری نمایند .

سپس از خریدار ، تعداد مورد نظر پرسیده می شود . توصیه می گردد همواره تعداد بر اساس میزان نیاز خریداری شود .

بعد از ثبت این اطلاعات ، خریدار به درگاه اینترنتی متصل شده و با پرداخت هزینه ، سفارش اماده ارسال می گردد . زمان لازم برای ارسال مرسوله می تواند بین چند ساعت تا چند روز ، بسته به فاصله مقصد تا مبدا ، به طور بیانجامد .

نکات مهم هنگام دریافت محصولات سفارش داده شده :

در زمان تحویل سفارش ، در اولین گام ، به تطابق محصول سفارشی و دریافتی توجه کنید . در صورت بروز اشتباهاتی در برند و مدل نوار با مورد سفارش داده شده ، نباید ان را دریافت نمود .

علاوه بر این ، بخش درب قوطی باید به طور کامل اکبند باشد . در صورت باز بودن درب ان از قبل ، نیاز به مرجوع کردن کالا وجود دارد .

با توجه به این نوع مشکلات احتمالی ، سایت ها معمولا سفارشات را با ضمانت سلامت و گارانتی ارسال می کنند . طبق این ضمانت ، در صورتی که هر نوع مشکلات احتمالی در حین ارسال سفارشات وجود داشته باشد ، سایت سفارش را مجددا دریافت نموده و محصول صحیح را ارسال می کند .

این مشکلات را می توان با واحد خدمات پس از فروش در میان گذاشت . داشتن واحد خدمات پس از فروش ، اعتماد بین مشتری و فروشنده را افزایش می دهد .

مزایای خرید آنلاین نوار تست قند خون 

خرید اینترنتی از سایت های معتبر  ، روشی اسان و سریع است که باعث صرفه جویی در زمان می گردد . در این شرایط ، افراد نیاز به صرف زمان در فروشگاه ها را نداشته و با مشاهده اتمام نوار های تست ، می توانند فورا درخواست بسته های جدید در تعداد مورد نیاز نمایند .

علاوه بر این ، سایت ها معمولا قیمت کمتری نسبت به مراکز و فروشگاه ها برای محصولات خود در نظر می گیرند . این امر می تواند مشتریان را تشویق به خرید اینترنتی نماید . با این حال ، هزینه های احتمالی پیک و پست برای ارسال سفارش نیز باید در نظر گرفته شود .

خرید آنلاین نوار تست قند خون از سایت بی گزند

می توانید با مراجعه به سایت تجهیزات پزشکی بی گزند مرکز فروش انواع نوار و دستگاه تست قند خون محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید لازم به ذکر است اگر قبل یا بعد از خرید به مشاوره احتیاج داشتید کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان آن ها استفاده نمایید

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها