صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال استارگرل (Stargirl) کنسل شد

سریال استارگرل (Stargirl) کنسل شد

Stargirl

سریال «استارگرل» (Stargirl) دی‌سی با بازی «برک بسینجر» پس از سه فصل در شبکه سی‌دابلیو به پایان خواهد رسید. پخش اپیزودهای جدید این مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی تا ۷ دسامبر ادامه پیدا می‌کند.

داستان سریال «استارگرل» در مورد نوجوانی به نام «کورتنی ویتمور» است که با همکاری گروهی از قهرمانان می‌خواهند شخصیت‌های شرور گذشته را متوقف کنند. این درام بر روی شخصیتی تمرکز می‌کند که آغازگر دوران نویسندگی «جف جانز» در عرصه کتاب‌های کامیک بود. او این شخصیت را در سال ۱۹۹۹ با الهام از کشته شدن خواهرش در یک سانحه‌ی هوایی خلق کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دیگر بازیگران سریال «لوک ویلسون»، «امی اسمارت»، «انجلیکا واشینگتن»، «کامرون جلمن»، «تری رومانو»، «جیک آستین واکر»، «هانتر سانسون»، «مگ دی‌لیسی»، «نیل جکسون» و «کریستفر جیمز بیکر» بودند.

کنسل شدن سریال «استارگرل» کمتر از یک ماه پس از خریداری شدن شبکه سی‌دابلیو توسط نکستار مدیا گروپ صورت می‌پذیرد. پیش از این سریال «فلش» (The Flash)، «ریوردیل» (Riverdale) و «نانسی درو» (Nancy Drew) کنسل شده بودند.

«ددلاین» گزارش داده است که مانند «نانسی درو»، سازندگان «استارگرل» از پیش می‌دانسته‌اند که سریال با فصل سوم به پایان خواهد رسید. کمپانی نکستار از این پس بیشتر بر روی محتوای بدون فیلمنامه و سریال‌های ریلیتی تمرکز خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها