صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هشدار به پدرو پاسکال: بهتر است سریال «The Last of Us» را خراب نکنید!

هشدار به پدرو پاسکال: بهتر است سریال «The Last of Us» را خراب نکنید!

last of us

«بن مندلسون» بازیگر فیلم‌های مارول و «جنگ ستاگران» به «پدرو پاسکال» هشدار داده است که سریال تلویزیونی «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) را خراب نکند.

سونی و ناتی داگ از چندین سال قبل در تلاش بودند راهی برای اقتباس از بازی ویدیویی محبوب «آخرین بازماندگان ما» پیدا کنند. در مقطعی قرار بود «سم ریمی» فیلمی بر این اساس بسازد اما در نهایت اچ‌بی‌او به شبکه پخش‌کننده سریال «آخرین بازماندگان ما» تبدیل شد و «کریگ میزین» نویسنده «چرنوبیل» (Chernobyl) با «نیک دراکمن» یکی از پدیدآورندگان چندگانه همکاری کرد. این سریال در ماه ژانویه سرانجام آماده پخش خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، با اعلام تاریخ پخش سریال در صفحه اینستاگرام پاسکال، مندلسون پیامی برای او ارسال کرده است: «بهتر است گند نزده باشی.» او در ادامه فاش می‌کند که یکی از هواداران پروپا قرص بازی ویدیویی سونی و پلی استیشن است: «شاید یکی از بهترین بازی‌های کنسول تاریخ باشد.»

اچ‌بی‌او بر این تأیید کرده است که فصل اول «آخرین بازماندگان ما» از ۹ اپیزود تشکیل شده و قسمت اول یکشنبه ۱۵ ژانویه رأس ساعت ۹ شب به وقت منطقه زمانی شرقی پخش خواهد شد.

دیگر بازیگران سریال «بلا رمزی»، «آنا تورو» ستاره سریال «فرینج»، «استورم رید»، «نیک آفرمن»، «گابریل لونا»، «جفری پیرس» «مری بارلت»، «نیکو پارکر» و «مرل دندریج» خواهند بود.

فصل اول سریال «آخرین بازماندگان ما» ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی ماه ۱۴۰۱) پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها