صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال «Westworld» پس از 4 فصل کنسل شد

سریال «Westworld» پس از 4 فصل کنسل شد

فصل چهارم Westworld

شبکه اچ‌بی‌او فصل پنجم سریال علمی-تخیلی «وست‌ورلد» (Westworld) را تولید نمی‌کند. قسمت پایانی فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی «جاناتان نولان» و «لیسا جوی» ۱۴ آگست پخش شده بود.

داستان پیچیده «وست‌ورلد» در مورد پیدایش هوش مصنوعی و تولد نوع دیگری از زندگی روی زمین است. دو فصل ابتدایی «وست‌ورلد» ۴۲ نامزدی امی را تصاحب کرد. بیست نامزدی سریال در فصل دوم به کسب سه جایزه‌ی انجامید که شامل بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای نیوتن، بهترین گریم و بهترین آرایش مو می‌شد. «وست‌ورلد» در مجموع نامزد دریافت ۵۴ جایزه امی شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «وست‌ورلد» بر اساس وسترنی علمی-تخیلی فیلمی به همین نام به کارگردانی «مایکل کریچتن» ساخته شده است. جوی و نولان به همراه «جی‌.جی. ایبرامز»، «آتنا ویکام»، «بن استیونسن» تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم خواهند بود.

«ایوان ریچل وود»، «تندیوی نیوتن» برنده امی، «اد هریس»، «جفری رایت»، «تسا تامپسون»، «لوک همسورث»، «آرون پل» و «انجلا صرافیان» از جمله بازیگران این سریال بودند. «آریانا دبوز» برنده اسکار و «دنیل وو» در فصل چهارم نقش‌آفرینی کردند.

«وست‌ورلد» در حالی کنسل شد که برادران وارنر دیسکاوری به سلاخی پروژه‌های مدیریت پیشین از جمله فیلم ۹۰ میلیون دلاری «بت‌گرل» (Batgirl) ادامه می‌دهد. این کمپانی تازه ادغام شده در تلاش است ۳.۵ میلیارد دلار از هزینه‌هایش را بکاهد.

«ددلاین» گزارش داده است که بازیگران فصل پنجم به‌رغم کنسل شدن سریال دستمزدهایشان را دریافت خواهند کرد. این اتفاق غیرمعمول نیست چرا که شبکه‌ها پیش از تمدید شدن سریال برای فصل جدید شروع به مذاکره با بازیگران می‌کنند، به‌ویژه اگر بازیگران شناخته‌شده‌ای در میان باشند.

وود، نیوتن، رایت و هریس پس از فصل دوم برای هر اپیزود ۲۵۰ هزار دلار بیشتر دریافت کردند. دستمزد بازیگران اصلی حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار گزارش شده است. بودجه فصل سوم «وست‌ورلد» ۱۰۰ میلیون دلار یا ۱۰ میلیون دلار برای هر اپیزود بوده است. بنابراین تولید فصل پنجم بیش از ۸۰ میلیون دلار برای اچ‌بی‌او و برادران واردر دیسکاوری هزینه داشت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها