صفحه اصلی > معرفی فیلم خارجی : نقد و نمرات منتقدان به فیلم زن پادشاه (The Woman King)

نقد و نمرات منتقدان به فیلم زن پادشاه (The Woman King)

زن پادشاه (The Woman King)

فیلم زن پادشاه (The Woman King) به کارگردانی Gina Prince-Bythewood منتشر شده است.

در این فیلم بازیگرانی از جمله وایولا دیویس، جان بویگا و تاسو امبدو به ایفای نقش پرداخته اند.

پس از انتشار فیلم، منتقدان نقدهایشان در مورد این فیلم را منتشر کرده اند که می توانید در ادامه مطالعه بفرمائید.

چیس هاچینسون، منتقد «کالیدر»: «زن پادشاه» در عین حال که اثری طنز و اکشن است، توانسته توازن خود را حفظ کند و اثری دلنشین خلق کند. این ویژگی باعث شده تا فیلم بتواند از طریق آن روایات تاریخی خود را به خوبی به بیننده منتقل کند و ثابت کند که کارگردان، جینا پرینس بیتوود کارگردان توانایی است.

لیا گرینبلات، منتقد «سرگرمی هفتگی»: سکانس های مبارزه قبایل مختلف و همچنین تقابل با استعارماگران سفید بود بخش هایی از فیلم است که جذاب و تماشایی از آب درآمده است. این مسئله در خصوص فیلمنامه و نقش آفرینی ماریو بلو نیز صدق می کند. 

کتیا وودز، منتقد «پلی لیست»: «زن پادشاه» فراتر از یک فیلم صرفاً اکشن است و توانسته بخشی از تاریخ آفریقا که تا به حال کمتر درباره آن سخن گفته شده را بازگو کند. «زن پادشاه» این پیام را به مردم آفریقا می رساند که انسانیت و دادخواهی خودشان را طلب کنند.

لوویا گایرکی، منتقد «هالیوود ریپورتر»: بازی های خوب بازیگران «زن پادشاه» به همراه ریزه کاری های کارگردان، جینا پرینس بیتوود، باعث خلق اکشنی نفس گیر و جذاب شده است. این اثر از نقطه نظرهای مختلف یک فیلم سرگرم کننده و تماشایی است. 

راجر مور، منتقد «مووی نیشن»: The Woman King به ما یادآوری می کند که تاریخ واقعی که ما نمی دانیم یک داستان عالی و یک خط اکشن بزرگ می سازد. آیا می خواهید بدانید که تمام بخش های خوب و عناصر “واقع گرایانه” آن فیلم کمیک “پلنگ سیاه” و دنباله آن از کجا آمده است؟ به «پادشاه زن» نگاه کنید و هیجان زده شوید.

کریس اوانجلیستا، منتقد «اسلش فیلم»: چندین موقعیت در فیلم «پادشاه زن» وجود دارد که باعث می‌شود مشت‌تان را گره کرده و از این حجم از انرژی شگفت‌زده شوید و همه این اقدامات اغلب با احساسات خام و واقعی که ماهرانه مدیریت شده اند به مخاطب عرضه شده اند.

 

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها