صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت «Pirates of the Caribbean» با بازی مارگو رابی لغو شد

ساخت «Pirates of the Caribbean» با بازی مارگو رابی لغو شد

مارگو رابی دزدان کارائیب

«مارگو رابی» در مصاحبه جدیدی با مجله «ونیتی فر» می‌گوید فیلم «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) زن-محور دیزنی لغو شده است. ژوئن سال ۲۰۲۰ گزارش شده بود که رابی نامزد اسکار در چنین فیلمی به نویسندگی «کریستینا هادسون» نقش‌آفرینی می‌کند. هادسون و رابی در «پرندگان شکاری»‌ (Birds of Prey) همکاری کرده بودند.

رابی می‌گوید: «ایده‌ای داشتیم و مدتی در حال نوشتنش بودیم، سال‌ها قبل، تا یک فیلم زن-محورتر بسازیم – نه کاملاً زن-محور، بلکه فقط داستانی متفاوت – که فکر کردیم می‌تواند واقعاً جذاب باشد. اما به گمانم نمی‌خواهند آن را بسازند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تابستان دو سال پیش گزارش شده بود که دیزنی نگارش این فیلمنامه را در کنار ریبوت دیگری به نویسندگی «تد الیوت» نویسنده سابق چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» و «کریگ میزین» پدید‌آورنده سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) در دست ساخت دارد. «جری بروکهایمر» که تهیه‌کننده هر پنج قسمت قبلی «دزدان دریایی کارائیب» با بازی «جانی دپ» است، به این پروژه‌ها ملحق شده بود.

بروکهایمر در ماه مه امسال به «ساندی تایمز» گفت که هر دوی این پروژه‌ها در دست ساخت قرار دارند اما در هیچ‌یک از آن‌ها «جانی دپ» مشارکت نمی‌کند: «بله. با مارگو رابی گفت‌وگو می‌کنیم. دو فیلمنامه «دزدان دریایی» می‌نویسیم – یکی با او، و یکی بدون او. در این مقطع [جانی دپ] برنمی‌گردد. در مورد آینده تصمیم‌گیری نشده.»

فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» دپ ۱.۵ میلیارد دلار در بازارهای آمریکا و ۳.۰۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. فیلم «مردگان قصه نمی‌گویند» (Dead Men Tell No Tales) در سال ۲۰۱۷ بیش از ۶۲۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد اما در بازارهای داخلی فراتر از ۱۷۲ میلیون دلار نرفت.

رابی به زودی در فیلم «بابل» (Babylon) به کارگردانی «دیمین شزل» دیده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها