صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کوئنتین تارانتینو بهترین فیلم خودش را انتخاب کرد

کوئنتین تارانتینو بهترین فیلم خودش را انتخاب کرد

کوئینتین تارانتینو

«کوئنتین تارانتینو» می‌گوید «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood)‌ بهترین فیلمی است که کارگردانی کرده. این فیلمساز در مصاحبه با «هاوارد استرن» به این پرسش پاسخ داده است که بهترین فیلم خودش را کدام عنوان می‌داند.

تارانتینو «هالیوود» را در سال ۲۰۱۹ اکران کرد. در این فیلم با بازیگرانی چون «لئوناردو دی‌کاپریو»، «برد پیت» و «مارگو رابی»، داستانی در دهه ۱۹۶۹ هالیوود روایت شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کارگردان می‌گوید: «مردم سال‌ها از من چنین چیزهایی می‌پرسیدند. و من می‌گفتم همه آن‌ها فیلم ما فرزندان من هستند. واقعاً فکر می‌کنم «روزی روزگاری در هالیوود» بهترین فیلم من است.»

این فیلم ۳۷۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و ۱۰ نامزدی اسکار از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را دریافت کرد و پیت برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

تارانتینو در حالی «هالیوود» را بهترین فیلم خودش می‌داند که اخیر به «پادکست ویدیو آرکایوز» گفته بود: «هرچند دهه ۱۹۸۰ شاید زمانه‌ای بود که من بیش از همیشه در زندگی‌ام فیلم دیدم – دست کم تا جایی که به سینما رفتن مرتبط می‌شود – اما احساس می‌کنم که سینمای دهه ۱۹۸۰ در کنار ۱۹۵۰ بدترین دوران تاریخ هالیوود است. فقط با امروز و عصر حاضر هم رده‌اند.»

این کارگردان پیش‌تر به «لس‌آنجلس تایمز»‌ گفته بود که حاضر نیست فیلمی برای مارول و دی‌سی بسازد: «باید کارگر باشید تا چنان فیلم‌هایی بسازید. من کارگر نیستم. دنبال کار نیستم.»

تارانتینو در مصاحبه با «امپایر» گفته بود که به اعتقاد او مخاطبین فیلم «گرایندهاوس» (Grindhouse) را درک نکردند: «در مورد «گرایندهاوس» فکر می‌کنم من و رابرت احساس کردیم که مردم کمی بیشتر از فیلم‌های دوگانه (یک بلیت، چند فیلم) و سینمای سودجو استقبال کردند. اما نکردند. اصلاً استقبال نکردند. نمی‌دانستند در حال تماشای چه هستند. هیچ معنایی برای‌شان نداشت، و این که ما چه کرده بودیم. بنابراین حالتی پیش‌ آمد مثل زمانی که یک دانش‌آموز بیش از حد برای مدرسه به خودش می‌رسد. اما فکر می‌کنم استقبال مخاطبین انگلیسی بد نبود.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها