صفحه اصلی > معرفی فیلم خارجی : نقد و نمرات منتقدان به فیلم Black Panther: Wakanda Forever

نقد و نمرات منتقدان به فیلم Black Panther: Wakanda Forever

نقد و نمرات منتقدان به فیلم Black Panther: Wakanda Forever

 

فیلم پلنگ سیاه: واکندا برای همیشه (Black Panther: Wakanda Forever) پس از حواشی فراوان اکران شد.

این فیلم که دنباله فیلم «پلنگ سیاه» با بازی چادویک بوسمن فقید است، به دلیل درگذشت ستاره اصلی اش خط داستانی متفاوتی را دنبال می کند.

با اکران فیلم، نقدهای منتقدان درباره این اثر نیز منتشر شده که در ادامه می توانید در سایت مووی مگ بخوانید:

راس بونیم (کالیدر) نمره 83:

«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» اثر کاملی نیست اما توانسته به مسئله فقدان و مرگ بپردازد و اثر ابرقهرمانی بزرگتر، احساسی تر باشد.می توان گفت این فیلم یکی از بهترین آثار فاز چهارم سینمایی مارول به شمار می رود.

لیا گرینبلات (ویکلی اینترنتینمنت) نمره 83:

قطعاً «پلنگ سیاه: واکانا برای همیشه» بدون حضور چادویک بوزمن شباهتی به آنچه که باید باشد ندارد اما در نهایت فیلمی که ساخته شده، به شکل غیر عادی عمیق است و برای ادای احترام به ستاره اش ساخته شده است.

ریچل لابونته (اسکرین رنت) نمره 80 :

اگرچه « پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» گاهی آشفته و بی برنامه به نظر می رسد اما توانسته خود را با شخصیت پردازی و اکشن جذاب نجات دهد.

بیل گودکنتس (آریزونا ریپابلیک) نمره 80:

«واکاندا برای همیشه» به شدت دلتنگ بوزمن است و اصلاً کل فیلم هم درباره همین دلتنگی است. با این حال، قصه به شکلی پیش رفته که منطقی به نظر برسد.

نقد و نمرات منتقدان به فیلم Black Panther: Wakanda Forever

استفانی زاکارک (تایم) نمره 60:

Wakanda Forever در دنیایی اتفاق می‌افتد که بسیاری از مردم ملتمسانه می‌خواهند دوباره با آن ملاقات کنند. در فیلم اول، واکاندا و شهروندانش آنقدر زنده بودند که جای تعجب نیست که قلب ما را به تسخیر خودشان درآوردند. اما Wakanda Forever تا حد زیادی شبیه آثار رایج مارول است که توسط سکانس‌های اکشن معمولی پیچش های داستان ناخوشایند دچار آسیب دیدگی شده است.

اتن وستبی (فیلم استیج) نمره 58:

فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» در مقایسه با فیلم قبلی جاه طلبانه تر به نظر می رسد اما روایت قصه کُند و بدون ظرافت است.

جیک کول (مجله اسلنت) نمره 50:  

اگرچه روایت داستان «واکاندا برای همیشه» پر زرق و برق است و درصدد پُر کردن جایگاه خالی تچالاست، اما با این حال، «واکاندا برای همیشه» به دلیل غم و اندوهی که به نمایش می گذارد اثری متفاوتی است.

جیمز براردینلی (ریل ویوز) نمره 50:

. Black Panther: Wakanda Foreverیک فیلم پرفروش طولانی با مجموعه ای از سکانس های اکشن تاثیرگذار است که بدون این که رویکرد قانع کننده ای برای اتصال وقایع داشته باشد ساخته شده است. این فیلم یک مثال ناامید کننده از موقعیتی است که براساس آن یک موفقیت مالی، دنباله را به وجود می آورد و در عین حال تناقض MCU را نشان می دهد.

رابرت دنیلز (راجر ایبرت) نمره 38:

در نهایت این فیلم سعی دارد از طریق شخصیت شوری آینده ای برای خود رقم بزند. رایت یک هنرپیشه با استعداد است که می‌تواند از لحاظ احساسی فیلم را به جلو هدایت کند اما او در اینجا او به صورت دائم بر خلاف مسیر فیلمنامه حرکت کرده است.

 

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها