صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش منتقدان به فیلم آواتار 2 (Avatar: The Way of Water)

واکنش منتقدان به فیلم آواتار 2 (Avatar: The Way of Water)

فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water)

فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) «جیمز کامرون» سرانجام برای اصحاب رسانه در لندن اکران شد و واکنش‌های مثبتی در پی داشت. منتقدین و ژورنالیست‌ها رد شبکه‌های اجتماعی این دنباله که پس از ۱۳ سال انتظار اکران شده است را یک «شاهکار بصری» نامیده‌اند و از جسارت فیلمساز تمجید کرده‌اند. «باکس آفیس پرو» گزارش داده است که «آواتار: راه آب» به دنبال افتتاحیه داخلی ۱۳۵ تا ۱۷۵ میلیون دلاری است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «اریک دیویس» منتقد «فندنگو» می‌گوید: «خوشحالم که می‌توانم بگویم «آواتار: راه آب» شگفت‌آور است. عظیم‌تر، بهتر و احساسی‌تر از «آواتار» اول، از جهت بصری نفس‌گیر، عمیق و به‌شدت جذاب. داستان، تصاویر تماشایی، روحانیت، زیبایی – این فیلمسازی و داستان‌سرایی در فاخرترین سطح است.»

«جاش هاروویتس» مجری پادکست می‌نویسد: «جیمز کامرون یک بار دیگر به فیلمسازان نشان می‌دهد که چگونه باید فیلم ساخت. هزاران بار گفته‌ام. هرگز به او شک نکنید. «آواتار: راه آب» روش بلاک‌باسترسازی حماسی را نشان می‌دهد. احساسی، عمیق و عظیم‌ترین حالت سینما.»

«پری نمیروف» منتقد «کلایدر» می‌نویسد: «ایمان داشتم که جیمز کامرون سطح انتظار از جلوه‌های ویژه را بالاتر ببرد اما این جلوه‌های ویژه هوش از سر می‌پراند. نمایی خیره‌کننده پس از نمایی دیگر.»

پیش از این مراسم «گی‌یرمو دل تورو» از این دنباله ستایش کرده و کامرون را «استاد» نامیده بود: «دستاوردی شگفت‌انگیز است – «آواتار ۲» پر از چشم‌اندازهای جادویی و احساساتی در مقیاسی حماسی است. استادی در اوج قدرتش…»

«سم ورثینگتون» در نقش «جیک سالی»، «زویی سالدانا» در نقش «ناوی نیتیری»، «سیگورنی ویور» در نقش «دکتر گریس آگستینن»، «استیون لنگ» در نقش «سرهنگ مایلز کواریچ» در «آواتار ۲» نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند در حالی که «کیت وینسلت»، «ادی فالکو» و «وین دیزل» بازیگران جدید چندگانه خواهند بود.

اکران عمومی «آواتار: راه آب» از ۱۶ دسامبر آغار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها