صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت «ساعت شلوغی 4 » به طور رسمی تایید شد

ساخت «ساعت شلوغی 4 » به طور رسمی تایید شد

ساعت شلوغی 4

«جکی چان» پنجشنبه این هفته در جشنواره دریای سرخ عربستان سعودی حاضر شد تا فاش کند قسمت چهارم «ساعت شلوغی» (Rush Hour) در دست ساخت است.

چان می‌گوید: «در حال مذاکره برای قسمت چهارم هستیم.» او اضافه می‌کند که امشب قرار است با یک کارگردان ملاقات کند و در مورد فیلمنامه به گفت‌وگو بنشیند. او نام کارگردان را فاش نمی‌کند اما «برت رتنر» فیلمساز آمریکایی هر سه قسمت قبلی را کارگردانی کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رتبر از سال ۲۰۱۴ تاکنون فیلمی را کارگردانی نکرده است. پاییز سال ۲۰۱۷ هفت زن از جمله «الیویا مان» و «ناتاشا هنستریج» این فیلمساز را به آزار جنسی متهم کردند و باعث شدند برادران وارنر با رتنر قطع رابطه کند.

چان از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷ در سه فیلم «ساعت شلوغی» نقش‌آفرینی کرده است. داستان این چندگانه در مورد یک کارآگاه اهل هنگ کنگ است که برای حل پرونده‌های جنایی بین‌المللی با یک مأمور پلیس از لس‌آنجلس همکاری می‌کند.

قسمت اول «ساعت شلوغی» در سراسر دنیا ۲۴۴ میلیون دلار فروخت و چان متولد هنگ کنگ را به ستاره فیلم‌های اکشن انگلیسی زبان تبدیل کرد. با این حال، چان می‌گوید انتظار داشته آن فیلم در گیشه به شکست بینجامد: «به دفعات سعی کردم وارد هالیوود شوم، اما پس از آن فیلم گفتم هالیوود کافی است چون انگلیسی من خوب نیست، با فرهنگ من سازگار نیست، آن‌ها این نوع فیلم‌های اکشن را دوست ندارند.»

چان اضافه می‌کند: «مدیر برنامه‌های من گفت ببین، فیلمنامه‌ای آمده به نام «ساعت شلوغی». گفتم نه، نقش یک پلیس هنگ کنگی است؟ بازی نمی‌کنم. گفت جکی، چرا برای آخرین بار تلاش نمی‌کنی. گفتم، بسیار خوب، این بار آخر است.» پس از اکران فیلم، چان می‌گوید تماسی از سوی رتنر و «کریس تاکر» دریافت کرده و متوجه شده است که فیلم در هفته اول ۷۰ میلیون دلار فروخته است: «نمی‌دانستم رقم ۷۰ میلیون یعنی چه. از گیشه سر در نمی‌آوردم. فقط می‌دانستم که فیلم موفقی بوده. و بعد قسمت‌های دوم و سوم را ساختند.»

چان در ادامه می‌گوید برنامه‌اش تولید «داستان‌های اکشن کمتر، داستان‌های عاشقانه بیشتر» در آینه است. او فاش می‌کند که در حال ساختن پروژه‌ای درام «برای زنان» است: «امیدوارم که خیلی زود در اینجا عرضه شود. یک فیلم درام است. و برای زنان ساخته شده.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها