صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش نویسنده «The Witcher» به جدایی هنری کویل از سریال

واکنش نویسنده «The Witcher» به جدایی هنری کویل از سریال

ویچر 3

پس از آنکه «هنری کویل» سرانجام بازگشت خود به نقش «سوپرمن» را در دنیای متحول شده دی‌سی تأیید و هواداران فیلم‌های ابرقهرمانی شادمان کرد، دسته دیگری از هواداران با را تأیید جدای‌اش از سریال «ویچر» (The Witcher) بهت‌زده و نگران ساخت. جانشینی «لیام همسورث» با کویل اعتراض بسیاری از بینندگان سریال را در پی داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این جدایی در ماه نوامبر تأیید شد اما از آن زمان تاکنون سازندگان سریال از جمله «لورن اس. هیسریش» شورانر در قبالش سکوت کرده بودند. با نزدیک شدن تاریخ پخش اسپین‌آف «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin)، این نویسنده سرانجام در مصاحبه با «تک‌رادار» سکوتش را شکسته است.

هیسریش می‌گوید: «برای ما هم اتفاق مهمی است. و مسئله همین است – بحث‌ها و شایعه‌های زیادی در این خصوص وجود دارد و ما کاملاً درک می‌کنیم که چرا هواداران این واکنش را نشان داده‌اند.»

این نویسنده با این حال بحث را به سمت اسپین‌آف می‌برد و بیش از این از خروج کویل نمی‌گوید: «چیزی که می‌خواهم بگویم این است که لطفاً برای [دیدن] فصل سوم «ویچر» برگردید تا بتوانیم ادامه‌اش دهیم. بدیهی است که [جدایی کویل] خبر مهمی است. اما آنچه من نمی‌خواهم انجام دهم – باید در مورد «منشأ خون» حرف بزنیم، دکلان [دبارا نویسنده اسپین‌آف]، بازیگران و عوامل آن. در این مجال باید به آن‌ها توجه کرد.»

نتفلیکس «ویچر» را با هدف خلق یک «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) تولید کرد اما ستاره سریال پس از سه فصل بدون ارائه دلیلی منطقی از آن جدا شده و فشار را بر این شبکه افزایش داده است. هواداران به فاصله کوتاهی پس از تغییر بازیگر سریال پتیشنی برای بازگرداندن کویل راه‌اندازی کردند.

سریال «ویچر: منشأ خون» با بازی «میشل یو» ۲۵ دسامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها