صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هنری کویل به طور رسمی اعلام کرد که دیگر نقش سوپرمن را بازی نخواهد کرد

هنری کویل به طور رسمی اعلام کرد که دیگر نقش سوپرمن را بازی نخواهد کرد

هنری کویل

اولین پروژه سینمایی استودیوی جدید دی‌سی با مدیریت «جیمز گان» و «پیتر سفران» فیلمی برای شخصیت «سوپرمن» (Superman) با بازیگری جوان خواهد بود. گان چهارشنبه این هفته تأیید کرد که «هنری کویل» برای بازی در این نقش بازنخواهد گشت. کویل نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از بابت اینکه پیش‌تر بازگشتش را اعلام کرده بود، می‌گوید «سوپرمن» او جایی در برنامه‌های آینده گان و دی‌سی ندارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، منابع نزدیک به دی‌سی می‌گویند این پروژه بر روی «کلارک کنت» جوان و اولین روزهای حضورش در متروپلیس است. گان نویسنده این فیلم خواهد بود اما کارگردانی برای پروژه انتخاب نشده است.

بازیگر «مرد پولادین» (Man of Steel) در اینستاگرام تأیید می‌کند که در این پروژه جدید نقشی ندارد اما گزارش شده است که گان و سفران اخیراً با او ملاقات کرده‌اند. علاوه بر کویل، «بن افلک» با مدیران دی‌سی ملاقات کرده تا پروژه‌ای را کارگردانی کند. انتظار می‌رود اوایل ژانویه جزئیات بیشتری از برنامه‌های گان و سفران برای آینده دنیای سینمایی دی‌سی فاش شود.

کویل می‌نویسد: «به تازگی جلسه‌ای با جیمز گان و پیتر سفران داشتم و باید بگویم که خبر ناراحت‌کننده‌ای است. من برخلاف انتظار، در نقش سوپرمن بازنخواهم گشت. پس از آنکه استودیو در ماه اکتبر به من گفته بود که بازگشتم را اعلام کنم، پیش از آنکه استخدام کنند، هضم این اتفاق ساده نیست اما زندگی همین است. این قبیل تصمیم‌گیری‌ها و تغییرات پیش می‌آیند. به آن احترام می‌گذارم. جیمز و پیتر باید دنیایی بنا کنند. برای آن‌ها و همه اعضای دیگر گروهشان آرزوی موفقیت و کامیابی می‌کنم.»

کویل ادامه می‌دهد:‌ «خطاب به همه آن‌هایی که در این سال‌ها کنار من بوده‌اند… می‌توانیم کمی سوگواری کنیم، اما باید به یاد داشته باشیم… سوپرمن هنوز همین اطراف است. همه آنچه او نمایندگی می‌کند هنوز وجود دارد، و الگویی که او برای ما تعیین می‌کند هنوز وجود دارد! نوبت من برای پوشیدن شنل به سر آمد، اما آنچه سوپرمن نمایندگی می‌کند هرگز به سر نمی‌رسد. مسیر جذابی را با همه شما طی کردیم، به پیش و به بالا.»

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که پروژه «سوپرمن سیاه» به تهیه‌کنندگی «جی.جی. آبرامز» هنوز لغو نشده و فیلمنامه آن در حال نگارش است. «ورایتی» از سوی دیگر گزارش می‌دهد که گان و سفران احتمال ورود «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» به دنیای سینمایی دی‌سی را بررسی می‌کنند. با این حال دقایقی بعد گان این گزارش را تکذیب کرد.

دی‌سی در ماه‌های آینده فیلم‌های «فلش» (The Flash)، «آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) و «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) را روی پرده دارد اما آینده این شخصیت‌ها در پروژه‌های بعدی استودیو قطعی نیست. «بلک آدام» (Black Adam) اخیراً وعده بازگشت کویل در نقش «سوپرمن» را داده بود. اما دنباله این فیلم هم پس از عملکرد پایین‌تر از انتظارش در گیشه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

استودیوی دی‌سی به مدیریت گان اخیراً کنسل شدن پروژه «زن شگفت‌انگیز ۳» (Wonder Woman 3) به کارگردانی «پتی جنکینز» و بازی «گل گدوت» را تأیید کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها