صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلم سینمایی براساس بازی «Death Stranding» ساخته خواهد شد

فیلم سینمایی براساس بازی «Death Stranding» ساخته خواهد شد

Death Stranding

فیلم «دث استرندینگ» (Death Stranding) با همکاری «هیدئو کوجیما» در دست ساخت است. کوجیما یکی از علاقه‌مندان به سینما است و حتی پیش از ورود به صنعت بازی‌سازی تمایل داشت فیلمسازی کند. بازی‌هایی چون «متال گیر سالید» (Metal Gear Solid) و «دث استرندینگ» این شیفتگی او را به وضوح نشان می‌دهد.

این پروژه در استودیوی کوجیما پروداکشنز تولید خواهد شد. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما این احتمال وجود دارد که اقتباس سینمایی تفاوت‌های اساسی با بازی ویدیویی داشته باشد و المان‌ها و شخصیت‌های جدیدی به آن افزوده شود تا حتی غافلگیری متعصب‌ترین هوادار بازی را برانگیزد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «آلن اونگار» که نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «آنچارتد» (Uncharted Live Action Fan Film) را در کارنامه دارد یکی از تهیه‌کنندگان پروژه ذکر شده است. کوجیما می‌گوید: «از این همکاری جدید با استودیوی همراستون بسیار خوشحالم. این لحظه‌ای مهم برای چندگانه است و من مشتاقم که «دث استرندینگ» را به فیلم تبدیل کنیم.»

دنباله «دث استرندینگ ۲» هفته پیش در «گیم اواردز» معرفی شد. تریلر این بازی گی‌پلی آن را فاش نساخت اما تأیید کرد که «نورمن ریداس» در نقش «سم بریجز» باخواهد گشت.

کارگردان یا بازیگری در حال حاضر به اقتباس سینمایی ملحق نشده و تاریخ فیلمبرداری و پخش آن نامشخص است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها