صفحه اصلی > رپرتاژ : خرید تابلو برق با ضمانت پس از فروش از شرکت تلمبه موتور غرب

خرید تابلو برق با ضمانت پس از فروش از شرکت تلمبه موتور غرب

تابلو برق

تابلو برق محفظه ای می باشد که درون آن کلید های حفاظتی قطع کننده، فیوزها، تجهیزات کنترلی و قطعات نمایشگر و سیم کشی های داخلی قرار دارند. برای خرید انواع تابلو برق باید نکات مهمی مد نظر قرار بگیرند. یکی از این نکات توجه به مدل های مختلف تابلو برق است. تابلو برق از لحاظ کارایی انواع گوناگونی دارد  که با نام تابلو برق ثابت و تابلو برق کشویی شناخته می شود. البته تابلو برق از لحاظ کاربرد هم به چند دسته تابلو برق اصلی و فرعی و تابلو برق توزیع و از لحاظ سطح ولتاژ به تابلو برق فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی تقسیم بندی می شود.

0 تا 100 کاربرد تابلو برق

تابلو برق یکی از تجهیزات الکتریکی بسیار مهمی است که در صنایع کاربرد زیادی دارد. از این تجهیزات در صنایع گوناگون از قبیل کارگاه های صنعتی، کارخانه ها، مجتمع های مختلف استفاده می کنند. صنایع مختلف مانند صنایع مواد غذایی، صنایع تولیدی از انواع تابلو برق بر اساس نیازشان بهره می گیرند. از این تجهیزات الکتریکی برای جلوگیری از انتقال شوک الکتریکی هم استفاده می شود. محفظه رویی تابلو برق از تجهیزاتی که درون آن قرار گرفته در برابر عوامل و شرایط مختلف بیرونی و جوی محافظت می کند. وظیفه این تجهیزات الکتریکی تامین انرژی الکتریکی می باشد. انواع تابلو برق از لحاظ محل نصب و ولتاژ و جنس دارای کاربرد بسیار مهمی هستند. برای خرید تابلو برق باید نکات مهمی مد نظر قرار بگیرد که شامل قیمت انواع تابلو برق صنعتی، جنس تابلو برق، میزان ولتاژ تابلو های برق و غیره است.

خرید تابلو برق با ضمانت پس از فروش

امروزه برای ایمنی بیشتر کاربران از تابلو های برق استفاده می کنند. تابلو برق دارای فضای بسته می باشد و تمام تجهیزات برقی و الکترونیکی درون این جعبه فلزی قرار می گیرند. برای خرید انواع تابلو برق باید به مدل های مختلف آن که شامل تابلو برق ایستاده و دیواری می باشد توجه زیادی داشت. خرید تابلو برق  با ضمانت پس از فروش مهم‌ترین نکته‌ای است که باید مد نظر قرار بگیرد. زیرا در این صورت اگر شما تابلو برق را با گارانتی و ضمانت پس از فروش خریداری کنید احساس رضایت و اعتماد بیشتری خواهید داشت. چرا که اگر در استفاده از تابلو برق با مشکلی مواجه شدید می توانید از گارانتی و یا ضمانت پس از فروش استفاده نمایید‌ بدون اینکه نگرانی بابت این موضوع داشته باشید. همچنین از کیفیت و کارکرد صحیح دستگاهی که خریداری می کنید اطمینان کسب کرده و با آرامش بیشتری محصول مورد نظر را می خرید.

 تابلو برق

کدام نوع از تابلو برق را باید خریداری کنید؟

برای خرید تابلو های برق انتخاب نوع آن اهمیت بسیار بالایی دارد. ابتدا باید توجه کنید که قصد شما خرید تابلو برق صنعتی و یا ساختمانی است. اگر در جهت خرید انواع تابلو برق اطلاعات کاملی ندارید می توانید از فروشنده در مورد این موضوع اطلاعاتی کسب کنید. انتخاب نوع تابلو برق بستگی به کاربرد شما دارد و باید بر اساس مکانی که می خواهید تابلو برق را استفاده کنید بهترین نوع آن را خریداری نمایید. اهمیت کیفیت تابلو برق بسیار بالا می باشد. لذا اگر شما قصد خرید تابلو های برق ساختمانی و صنعتی را دارید حتماً باید از کیفیت آن اطلاعات کاملی کسب کنید. از این رو با کارشناسان و مهندسینی که در این زمینه اطلاعات کاملی دارند مشورت کنید. در واقع در خرید انواع تابلو برق با توجه به تجهیزاتی که درون آن به کار رفته اهمیت بسیار بالایی دارد. انتخاب نوع تابلو برق بر اساس کاربرد آن مشخص می شود.

معیار های مهم خرید انواع تابلو برق

معیار های مهمی که برای انتخاب تابلو برق باید مد نظر قرار بگیرد به شما در انتخاب درست و صحیح کمک اساسی می کند. تابلو برق به انواع مدل ایستاده، روکار و توکار، دیواری تقسیم بندی می شود. لذا در خرید تابلو برق باید این مدل ها مدنظر قرار بگیرند. معیار بعدی جهت انتخاب تابلو برق توجه به مقدار ولتاژ و جریان مورد نظر است. تعیین مکان نصب تابلو برق هم جزو معیار های مهمی می باشد که باید مدنظر قرار بگیرد. لذا باید تابلو برق را بر اساس مکان نصب درونی و یا بیرونی انتخاب نمایید.  تابلو های برق با استفاده از متریال های گوناگونی تولید شده اند که شامل فلزی، آلومینیومی، استیل و غیره هستند. انتخاب هر یک از جنس های مختلف آن هم اهمیت دارد. همچنین باید از ویژگی های مختلف آن مانند ضد آب بودن و ضد گرد و خاک بودن اطلاعاتی حاصل کنید.

 تابلو برق

کدام شرکت برای خرید تابلو برق مطمئن تر است؟

یکی از نکات مهمی که برای خرید انواع تابلو برق باید مد نظر قرار بگیرد انتخاب مراکز معتبر برای خرید است. شرکت تلمبه موتور غرب یکی از شرکت های معتبر نزدیک به چهار دهه تجربه در زمینه خدمات رسانی و مشاوره در این زمینه می باشد. این شرکت در عرصه تجهیزات و خدمات آبرسانی انواع تابلو برق و پمپ و الکتروپمپ و شیرآلات صنعتی بوستر پمپ، اتصالات لوله و انواع لجن کش و سایر تجهیزات مشابه فعالیت دارد. شما می توانید با خرید از این شرکت از مشاوران و کارشناسان آن در زمینه های مختلف در رابطه با محصول مورد نظر اطلاعات کاملی کسب نمایید. در این صورت با بهره گیری از خدمات پس از فروش خریدی با رضایت و اعتماد کامل خواهید داشت.

جمع بندی

تابلو برق یکی از تجهیزات مهمی می باشد که درون آن کلید های حفاظتی قطع کننده، تجهیزات کنترلی، فیوزها، قطعات نمایشگر و غیره وجود دارند. برای خرید تابلو برق باید نکات مهمی را مد نظر قرار داد که شامل توجه به مدل های مختلف تابلو برق، کارایی، کاربرد، سطح ولتاژ، مکان نصب، جنس تابلو برق، ویژگی های مختلف آن مانند ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن و غیره است. انتخاب مرکز مناسب برای خرید تابلو های برق هم جزو معیار های مهمی می باشد که باید مد نظر قرار بگیرد. شرکت تلمبه موتور غرب با چند دهه تجربه در این زمینه خدمات منحصر به فردی برای مشتریان ارائه می دهد.

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها