صفحه اصلی > زوم سینمای جهان : نقد و بررسی فیلم فبلمن ها (The Fabelmans)

نقد و بررسی فیلم فبلمن ها (The Fabelmans)

نقد و بررسی فیلم فبلمن ها (The Fabelmans)

 

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

میشل ویلیامز، بازیگر مشهور فیلم «منچستر کنار دریا» و «ولنتاین غمگین» در فیلم «The Fabelmans» حضور دارد. پُل دانو، بازیگر فیلم‌های «خون به پا می‌شود» و «Prisoners» دیگر بازیگر فیلم است. ست روگن، کمدی معروف نیز در نقش فرعی بازی کرده است.

داستان فیلم درباره چیست؟

این فیلم داستان سمی فبلمن (گابریل لمی) را روایت می‌کند. پسرکی که عاشق سینما می‌شود و تمام تلاش خود را برای تبدیل‌شدن به یک فیلم‌ساز به کار می‌گیرد.

کارگردان فیلم کیست؟

استیون اسپیلبرگ، یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرافتخارترین کارگردانان تاریخ سینما.

نقد و بررسی فیلم فبلمن ها (The Fabelmans)

خانواده‌ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه نمایند؟

این فیلم با درجه‌بندی سنی PG-13 اکران شده که به معنای مناسب‌بودن برای افراد بالای 13 سال است.

خلاصه منتقدانی که نظر مثبتی درباره این فیلم دارند:

مت زولر سیتز – راجر ایبرت (100): شما احتمالاً فکر می‌کنید که اسپیلبرگ هر چیزی که لازم بوده را در طول فیلم به تماشاگر ارائه داده؛ اما این‌طور نیست. شما هر بار با تماشای مجدد فیلم، متوجه مسائل بیشتری خواهید شد و فیلم برایتان بهتر از بار اول خواهد بود.

جان دفور – هالیوود ریپورتر (100):فیلم «The Fabelmans» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ خیلی سریع به ابتدای لیست فیلم‌هایی محبوب در ارتباط با خاطرات هنرمندان می‌پیوندد. این فیلم هم تصویری واضح از اولین نشانه‌های درخشش بینش فیلمسازی خالقش است و هم پرتره‌ای از خانواده‌ای که در شکل‌گیری او نقش داشتند؛ مملو از عشق و درعین‌حال غرق در نوستالژی.  

استیو پاند – رپ (91): بخش‌های ابتدایی فیلم کمی سبک و نامطمئن به نظر می‌رسد؛ اما فیلم رفته‌رفته جان می‌گیرد، عمیق‌تر می‌شود و در نهایت پایان‌بندی کاملاً شما را میخکوب می‌کند.

نقد و بررسی فیلم فبلمن ها (The Fabelmans)

خلاصه نظر منتقدانی که نظر منفی درباره این فیلم دارند:

بری هرتز – گلوب و میل (60): «The Fabelmans» زیبایی و شوخی‌های صادقانه‌ای برای سرگرم‌کردن تماشاگر دارد که امضای اسپیلبرگ نیز بر روی آن حک شده است. بااین‌حال، شما با تماشای هر فیلم دیگر اسپیلبرگ چیزهای بیشتری خواهید آموخت.

بنجامین لی – گاردین (60): اسپیلبرگ در فیلم «The Fabelmans» نسخه‌ای بیش از حد مدیریت شده و شسته‌ورفته از خانواده‌اش در اختیار تماشاگر قرار می‌دهد که در تاریک‌ترین لحظات نمی‌تواند مؤثر باشد.

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

حضور استیون اسپیلبرگ به‌عنوان کارگردان.

 

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها