صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال 1899 تنها پس از یک فصل کنسل شد!

سریال 1899 تنها پس از یک فصل کنسل شد!

1899

نتفلیکس فصل دوم سریال «۱۸۹۹» (1899) را تولید نمی‌کند. «یانتیه فریز» و «باران بو اودار» که سریال «تاریک» (Dark) را نیز در نتفلیکس داشته‌اند، در شبکه‌های اجتماعی کنسل شدن سریال را تأیید کرده‌اند. فصل اول «۱۸۹۹» در قالب هشت اپیزود ساخته شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نویسندگان سریال در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسند: «با دلی اندوهگین باید به اطلاع شما برسانیم که «۱۸۹۹» تمدید نخواهد شد. خیلی دوست داشتیم که مانند «تاریک» این مسیر را با فصل دوم و سوم به پایان برسانیم. اما گاهی اموری طبق برنامه پیش نمی‌روند.»

در خلاصه داستان رسمی «۱۸۹۹» آمده است: «یک کشتی بخار مهاجر عازم غرب است تا دیاری کهن را پشت سر بگذارد. مسافران از نقاط مختلف اروپا گرد آمده‌اند و امید و رؤیای واحدی برای قرن جدید و آینده خود دارند. اما سفر آن‌ها با کشف کشتی مهاجر دیگری که روی دریا آواره شده چرخش غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند.»

«امیلی بیچام» یکی از بازیگران این سریال در نقش «ماورا فرانکلین» است در حالی که «آندریاس پیچمن» بازیگر سریال «تاریک» نیز به «۱۸۹۹» پیوست و نقش شخصیتی به نام «ایک لارسن» را بازی کرد. «آنتون لسر»، «الکساندر ویلوم»، «انیورین برنارد»، «لوکاس لینگارد»، «ماتیلد الیور»، «میگل برناردو»، و «ریچارد هوپ» دیگر بازیگران سریال بودند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها